Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jokkke, er det ikke kulere med orginalfelger da? Hamann pg1 feks. Evt bbs ch. E46m3 felgene osv.. Finnes mye kult til e39! Forutsatt at du ikke kjører bankers med d58..

Tja jo, sant det :) Men Hamann PG1 og BBS CH er dyre og utenfor mitt budsjett desverre. Nei D58 vil jeg helst ikke ha, liker de ikke (vet ikke hvorfor egentlig..)

Får se om jeg bare kjører med M5 felgene denne sesongen :)

Takk for photoshop'en, Poppy :) Ser jo ikke så gæli ut :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, den som leter finner.. Jeg kjøpte vmr felger19x8,5 og 19x9,5 csl replica for 2000.. Trenger kun et strøk lakk.. Du bør klare å komme med under 10000kr for noe slikt (ikke hamann felgene selvsagt) inkludert gode dekk..

E46m3 felger er hvertfall "alltid" billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knows, men har ingen lovlige hjul til eu kontrol atm så :P

og om jeg skal gidde godkjenne coiloverene. kan jo alltids få lånt noen felger. men greit ved salg at bilen har noen hjul som er lovlige.

er vell helst sporvidden jeg stresser litt med. er jo dobbelt av hva som er lovlig øking. sånn mtp godkjenning av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på de bryr seg, går jo an å prøve.. :P Mener det var noe med at det kunne være maks 15mm endring i innpress, om det var totalt på begge sider eller hver side husker jeg ikke :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta 750 LI i dag. før kjørte og antagligvis 2 døttre i i bilen med hvis sin org. LV handbag. lukta money lang vei (bærum)

Spotta 750LI idag jeg også, den som holder til inni lommedalen :P Eldre dame som kjører den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på national geo..... No gypsy king opplegg..."romaner" folk... faen så mye jeg hater dem nå....

Det er vel ikke helt politisk korrekt å hate hele folkegrupper, men på den annen side er du ikke alene når det gjelder akkurat romafolket. Dette folket ble tidligere omtalt som sigøynere... et ord som stammer fra det tyske begrepet "ziehende Gauner"... som betyr reisende metallarbeider eller tyv (avhengig av kildene). Romafolket har til alle tider vært et uglesett folk i Europa... mest trolig fordi omreisende folk ikke er lette å skattlegge eller kreve avgifter av. Dette har for romafolket blitt en ond sirkel som har ført til manglende skolegang, arbeidsløshet, fattigdom og kriminalitet.

Romafolket kommer ganske sikkert opprinnelig fra det nordlige India/Pakistan. Det kan man se på deres levesett, skikker og ikke minst språket (romani) som har flere likheter med punjabi og hindi. Man mener at romafolket først kom til det sydlige Europa på 1300 tallet. De vandret hele tiden nordover og i 1505 kom de til Danmark. Den gangen var Norge og Danmark et rike under Christian 2 og han befalte i 1533 at alle sigøynere skulle utvises fra riket innen tre måneder. Det var åpenbart lettere sagt enn gjort. Selv etter over 500 år på kanten av det etablerte samfunnet er de her ennå. Dette tiltross for at ca. 1 million romaer ble drept av nazistene under den annen verdenskrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om delenummeret er likt på originaleksosen på e82 og e87 bør den vel passe.

(Hvorfor har du "E82 Coupè" i signaturen? E82 er jo kun coupè, så da må vel det rette være kun "e82" eller "1-serie coupè"? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Hvorfor har du "E82 Coupè" i signaturen? E82 er jo kun coupè, så da må vel det rette være kun "e82" eller "1-serie coupè"? :))

Haha :applause::mrgreen: The man has spoken!

Edit: Performance eksosen har lik tegning (ikke at det sier mye) og kun ett tall som skiller delenr: 18302185801 for E82 og 18302185800 for E87. Men er vel like greit å handle BMW org kanskje.

Miltek har også for E81 120D som jeg vil tro passer for E82. Miltek er vel fin fint det også? Selv om noen har sikkert erfaringer å dele. Remus har også eksos forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...