Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg irriterer meg selv om dagen!

Er av typen som ikke klarer å bare holde kjeft når folk gjør dumme ting. Jeg bare hater all flaskeknusing og driit som kommer med russetia! Det slår aldri feil, splitter nye hjul også må man kjøre slalom mellom fulle folk og det som en gang var flaskene deres.

Tror jeg må gå ett kurs i holdekjeftogsvelgedetimegisme. :lol:

Vil jo ikke være gretten gammel gubbe riktig enda, er bare så hardt å ikke bli forbanna når folk er dumme!

Det var dagens utblåsning fra meg! Takk, tulletråden :)

Skrevet

Haha, skal si ifra om noe sånt dukker opp. Evt kan vi ta en videokveld med Anger Management og ehh røkelse eller noe :lol:

Goosfraba!

Godt å høre at en ikke er alene ihvertfall, det er vel fint å være sånn men i visse tilfeller skulle jeg ønske at jeg bare kunne la ting passere uten å kjefte. #-o

Skrevet

Har lagt ut annonse her og på VAG-forumet nå. Om noen kjenner noen som har noen felger som passer på Touran og som trenger et par sett med BMW-felger så si fra!

(Bytter mine 2 sett med 17" originalfelger med noe som passer Touranen)

Skrevet
Haha, skal si ifra om noe sånt dukker opp. Evt kan vi ta en videokveld med Anger Management og ehh røkelse eller noe :lol:

Goosfraba!

Godt å høre at en ikke er alene ihvertfall, det er vel fint å være sånn men i visse tilfeller skulle jeg ønske at jeg bare kunne la ting passere uten å kjefte. #-o

Man trenger ikke noe "anger management" når det kommer til russ. Har personlig nulltoleranse for slikt. Blir så bort i granskogen forbannet når jeg ser de idiotene rave rundt i russebiler, bare for å bråke, sprute vann på folk og knuse flasker. Koster meg ikke en kalori å knekke en sånn svartens vanngeværgreie over øyet på en russ.. (jeg skulle egentlig hatt noe anger management greier når det kommer til russen)

Ps: Grunnet en usedvanlig masete inspektør som har hengt over skuldrene mine hele dagen og mast om totalt meningsløse ting, er jeg i eksepsjonelt dårlig humør, noe som kanskje gjenspeiles i dagens innlegg. Bare som en heads-up. :stupid:

Skrevet
tipper det er noen "muslimske mørkemenn" som river seg i håret hvis de ser dette hehe, han bør kanskje ikke ta den dansen på gata i Afghanistan ;)

Det er jo akkurat dette som er så tragisk når det gjelder spesielt muslimene i Nordafrika og Midtøsten. Tiltross for elendighet og fattigdom er folk flest i regionen bemerkelsesverdig glade og vennlige. De sier ikke nei takk til en fest... og musikk/dans er høyt verdsatt. Det er en skam at bakstreverske muslimske fanatikere nærmest har klart å ta patent på hvordan vi skal oppfatte disse befolkningsgruppene.

Jeg støtter dette innlegget.

Jeg har nå tilbringt 7 uker i midtøsten og gått i klasse med 8 arabere (jemen, syria, saudi, etc).

Før jeg reiste hadde jeg noe fremmedfrykt utifra hva jeg har lest og hørt gjennom norsk media. Jeg regnet med å møte en gjeng med galne ekstremislamister når jeg dro til Abu Dhabi, men intrykket mitt av arabere har endret seg kraftig iløpet av disse syv ukene.

Alle fremmedfolk jeg har vært i kontakt med på byen har vært veldig vennlige og hjelpsomme. De jeg har hatt daglig kontakt med har stort sett hatt et like avslappet forhold til islam som vi (jeg) har til kristendommen.

De fleste muslimer avstår fra alkohol (ivertfall blandt andre muslimer ;) ), men likevel kan de stelle i stand en fest. De synger, danser og koser seg i edru tilstand på samme måte som vi gjør etter at vi har opphevd våre psykologiske sperrer ved hjelp av alkohol.

Skrevet
ser visst ut som om det blir hus og familiebil på meg iløpet av sommern.....

Familiebil har du vel egentlig :P

Skrevet

Apropo hus.

Hvem her inne hadde en tråd om garasjen sin som han bygde med leilihet på toppen? En plass i nordland eller noe. Prøvd å søke garasje+bmw+leilighet men finner den jo ikke :P

Skrevet

neinei...jeg har sportsbil! kan faktisk velge SPORT på girkassen :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...