Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

åårhh..

Hater å vente på svar når folk skal kjøpe biler jeg selger...!

Yes er no dritt det! Solgte bilen min i helgen selv men det tok bare to dager fra jeg la den ut da :)

å gni det inn! :P

har hatt Minien ute siden september tror jeg.. så ser det ut som det kan bli deal.. skulle hørt fra han igår, men han ringte ikke.. håper å få tak i han idag :)

hehe, ja hører det kan være tungt om dagen så jeg priset bilen for å bli kvitt den kjapt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Audi B5? Dama har en A4 1,6 1998 modell som hopper noe sinnsykt når man girer kjapt, som at girkassefestene/motorfestene er helt løse. La meg en kjapp tur under bilen for en stund siden og sjekket, og alle virket relativt faste og hele. Tips??

(Hater Audi...)

Ingen som tørr å innrømme at de har litt peiling på Audi? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Audi B5? Dama har en A4 1,6 1998 modell som hopper noe sinnsykt når man girer kjapt, som at girkassefestene/motorfestene er helt løse. La meg en kjapp tur under bilen for en stund siden og sjekket, og alle virket relativt faste og hele. Tips??

(Hater Audi...)

Ingen som tørr å innrømme at de har litt peiling på Audi? :whistle:

Jeg har en god venn som har den samme modellen/motoren og han opplever det samme (bilen har kjørt rundt 295000 km). I hans bil er det gearkassen som er problemet... eller mer korrekt synchromeshen. Jeg tror at denne delen er en svakhet på disse gearkassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du, Fredrik?

Du har ikke satt i gang en mental prosess som tillater individer å modellere verden og hanskes med den effektivt ifølge deres objekter, planer, slutninger eller begjær. Ord som refererer til lignende konsepter og prosesser er kognisjon, bevissthet, ideer og fantasi angående det?

Hehehe... jeg har forstått poenget og jeg skal forsøke å ordlegge meg enklere. Hva i alle dager er det du skriver? Jeg tenker umiddelbart på politikere som vil styre og stelle med oss alle, men jeg forbinder ikke politikere med å kunne tenke samt tilegne seg kunnskap (kognisjon) eller å ha bevissthet... :lol:

Hehehehe! Definisjonen på en tanke! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: Aha, det kan forklare endel. Bilen er jo helt forferdelig å gire med, clutchen har nesten sluttet å fungere også og når man girer så kjenner man at girspaken hopper frem, tilbake, opp og ned - mangler bare at den spiller av musikk og svaier i sirkler nå.

Tzunami: Haha, jeg hater Audi, men kan ikke tvinge henne til å selge den heller. Heldigvis har hun tatt til vett og vil selge den til sommeren. Da kjøper jeg forhåpentligvis en E91 320d eller noe i den duren. Fått veldig smaken for de nå etter å ha sett litt på forskjellige rundt omkring, som bla. Frode D og StigJ sin, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så begynner man jo å bli litt (les: veldig) lei av gammel E30. E91 er flott det, men man må ha riktig farge og kombinasjon av detaljer for at de virkelig skal bli iøynefallende. (Gjelder vel de fleste biler når jeg tenker meg om...)

E91 har jo sunket så mye i pris at det begynner å bli oppnåelig for fattige studenter, hehe. Går heldigvis snart ut i lære, forhåpentligvis offshore med Statoil logo på brystkassen.

Her er jo også en relativt fin E91 fra en på forumet her... Sikle...

8155715277_dd58f3e478_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så begynner man jo å bli litt (les: veldig) lei av gammel E30. E91 er flott det, men man må ha riktig farge og kombinasjon av detaljer for at de virkelig skal bli iøynefallende. (Gjelder vel de fleste biler når jeg tenker meg om...)

E91 har jo sunket så mye i pris at det begynner å bli oppnåelig for fattige studenter, hehe. Går heldigvis snart ut i lære, forhåpentligvis offshore med Statoil logo på brystkassen.

Her er jo også en relativt fin E91 fra en på forumet her... Sikle...

[ Bilde ]

den der er jo heelt fantastisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...