Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Enig ang 212.... setene er dårlige og det er ingen spesielt god bil å kjøre. Den jeg har kjørt en del er 220 traktor stasjonsvogn med usaklig treig automatkasse.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

220 er vel nesten innstegsmodellen..og veldig mange kjøper disse som classic version med elendige seter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg Fredrik. Nå har jeg kun erfaring med e-klassen som passasjer i taxi etter noen øl, men akkurat setene og knirkingen la jeg merke til..

Jeg fikk til og med sjåføren til å prøvekjøre f11.. :)

Husk at taxi bilene har ekstra gummimatter på hele gulvet som er skrudd fast og montert nder lister etc... det blir da ganske trangt itillegg til original gulvteppe...tror en del av knirkinga kommer derfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeit macht frei... det er igjennom hardt arbeid og flid vi lever her oppe i det pietistiske nord. Det er den samme holdningen som gjør seg gjeldende i alle primært germanske og anglesaksiske land (Tyskland, Nederland, Storbritania, USA og Skandinavia). Familien og venner er viktig, men ikke så veldig mye mer viktig enn en god jobb og gode kolleger.

Dette er en interessant artikkel... ikke bare i forhold til det siterte innlegget (mrk. ordvalgene i artikkelen), men også i forhold til historiens vingesus. Dette er altså etterkommere av nordmenn som emigrerte til USA pga. fattigdom og armod i Norge på 1800 tallet. Idag er disse norsk-amerikanerne blandt USA´s fattigste (relativt) og Norge blandt verdens rikeste land. Snart er vi alle sammen rike... både de 5 millioner nordmenn som bor i Norge og samt de 4,5 millioner norsk-amerikanere som bor i USA. Snakker om å være uforskammet heldige... :)

http://www.aftenposten.no/okonomi/--Bes ... 87455.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på hyttetur i helgen og han som kjørte hadde en 2013 modell glk 220cdi. Må ærlig innrømme at den var litt kul. Veldig god å kjøre. Var overrasket over hvor godt den lå i svingene. Denne hadde amg styling med 19" vinterhjul.

Automaten virket for meg ganske rask. Dette var da facelift utgaven, vet ikke om det er noe forskjell på den og de gamle på automaten.

Det kuleste var ILS(intelligent light system). Dimma ned fjernlys når du møter biler, tar igjen biler. Drit kult.

Mercedes har også mye kult utstyr, spesielt på sikkerhetsfronten.

Må faktisk innrømme at lysten på benz ble ganske mye større etter den turen.

Denne hadde også veldig lavt støynivå omtrent som min e90lci.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

220 er vel nesten innstegsmodellen..og veldig mange kjøper disse som classic version med elendige seter...

200 CDI med 136 hester er vel innstegsmodellen. 220 CDi er vel liksom 520d konkurrenten med sine 170 hester, selv om den er en god del dyrere enn 520d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

220 er vel nesten innstegsmodellen..og veldig mange kjøper disse som classic version med elendige seter...

200 CDI med 136 hester er vel innstegsmodellen. 220 CDi er vel liksom 520d konkurrenten med sine 170 hester, selv om den er en god del dyrere enn 520d.

Derav ordet "nesten" i innlegget mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant :P

hehe neste gang ja... får planlegge bedre...selv om alt da er ferdigkjøpt...

Må bare få meg en passende bil...

jeg kommer til å få meg den trauste familiebilen nå hvis det blir en bil i innbytte(delebetaling).

men faen så driftsikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var uansett dashbordet som knirket wicky..

Enig, dashbordet og hvis man lente seg hardt på midtarmlenet. Samme hvis man trykket litt med hånda på listene og beslagene i dørsidene..

Mercedes er nok ikke det dem en gang var :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...