Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
den "m1" er rå uten tvil...men de kunne faktisk ha kosta på seg en bil med mer utstyr når de først skal kreve 750k for en 1 serie med en del år på baken...

-----

Den er vel diskutert en del ganger her før...

Ja... Blir aldri helt klok på de sveive vinduene bak #-o

Det så jeg ikke før nå #-o

Skrevet

Så du var aldri russ selv altså? :lol:

Joda, men vi klarte å ha det gøy uten å plage livsjiten av alle andre. ;)

Hjemme har de en "tradisjon" som går ut på å kjøre en haug med dritbiler i kolonne, langs en strekning som er så trang, at forbikjøring ikke lar seg gjøre. Så legger de seg i rundt 30km/h.

Når jeg da kommer susende og skal nå ferga, for så å treffe på denne gjengen med lavpanna idioter, koker det over totalt.

Derfor skal jeg nå væpne meg med en bil som kan skyve hele kolonnen på havet.

bigfoot-2.jpg

Skrevet
Føler jeg blir litt sint av det de har skrevet her: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10084883

Merk dere at det står mest BMW her og når de snakker om andre biler så er det ikke noe i STORE BOKSTAVER!

Øh? Var dette et seriøst innlegg?

Hvor ofte ser du forkortelsen BMW skrevet med små bokstaver? Akkurat som VW er skrevet med store bokstaver i artikkelen. Og hvorfor klage på et BMW-forum på at de generelt sett snakker positivt om driftsikkerheten til BMW?

Skrevet

Har fått time i banken i morgen 13.30 for å snakke om huslån. Gleder meg til å se hva jeg kan få, kanskje det blir kåk i 2011!

Skrevet
Har fått time i banken i morgen 13.30 for å snakke om huslån. Gleder meg til å se hva jeg kan få, kanskje det blir kåk i 2011!

Lykke til gammern :D

Skrevet

Tenk... bare tenk... hvor kult det hadde vært å være en av de 600 som får sjansen til å kjøpe den nye 911 GT3 RS 4,0. Motoren yter 500 HK (uten ladeluft) ved 8250 rpm og 460 Nm ved 5750 rpm. 0-100 Km/t klarer den på 3,8 sekunder og topphastigheten er rundt 310 Km/t. En runde på Nürburgring klarer den på 7:27... 1,3 sekunder bak Ferrari Enzo (660 HK)... :)

Modellen markerer forøvrig også slutten på 997 æraen... 998 kommer til høsten.

Porsche 911 GT3 RS 4,0

nxixothj994x3malg3sm.jpg

Skrevet

Lykke til gammern :D

Takk takk! Har sett meg ut det perfekte huset. I første etasje er det stor stue, nyoppusset kjøkken, nyoppusset bad, nyoppusset vaskerom fordelt på ca 100 kvadrat. I andre etasje er det to eller tre soverom (litt usikker) og en stor gang. Det er to verandaer, og dobbeltgarasje. I tillegg er det en egen bekk som renner gjennom tomta med bru over. På andre siden av brua er det en fin laftet tømmerkoie som hører til. Dette er forøvrig ikke til salgs enda, men jeg vet det snart blir det da de som bor der skal skilles.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...