-Roger- Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Kjøp dere et annet bilmerke dere, så tenker jeg det ikke blir mye klaging på nettsidene til de som selger BMW deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Kjøp dere et annet bilmerke dere, så tenker jeg det ikke blir mye klaging på nettsidene til de som selger BMW deler... Har vært trofast til BMW siden 1989 med etpar raskt forbigående unntak og har i grunn fortsatte planer om å kjøre BMW. Jeg har vært i stand til å lære meg hvordan pcer og internet virker underveis, vi er i 2013, bør man ikke forvente at de som selger deler kommuniserer med kunder på kundenes platform? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Jeg har enda tilgode å finne ut hvordan man søker på delenummer hos GS (om det i det hele tatt er mulig), så den blir lite brukt. Kategoriinndelingen på uoriginale deler er også helt uten logikk med masse tomme underkategorier og annet vas. Schmiedmann sin nettside fatter jeg enda mindre av, mens jeg er ganske fornøyd med Koed sin. Den helst skulle hatt en modernisering, men den er enkel og oversiktlig. Se der ja.. Vi er tydeligvis forskjellige.. Den siden jeg lettest navigerer meg frem på er hos Schmiedmann. GS kommer som nummer to, men da bruker jeg ETK og "diagrammene" mens for meg så er KOED totalt ubrukelig. Vær obs på original BMW delenr. så brukes det i to forskjellige "oppsett/oppstilling" for søk. xxxxxxxxxxx xx-xx-x-xxx-xxx f.eks. 51110413929 evt. 51-11-0-413-929 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Jeg bruker stort sett bare delenummer når jeg skal handle, så det er jeg klar over. Er nok derfor jeg liker Koed sine sider best også, da det er kjapt og enkelt å taste inn delenummer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Kjøp dere et annet bilmerke dere, så tenker jeg det ikke blir mye klaging på nettsidene til de som selger BMW deler... Har vært trofast til BMW siden 1989 med etpar raskt forbigående unntak og har i grunn fortsatte planer om å kjøre BMW. Jeg har vært i stand til å lære meg hvordan pcer og internet virker underveis, vi er i 2013, bør man ikke forvente at de som selger deler kommuniserer med kunder på kundenes platform? Absolutt enig! Vet hvertfall at Koed holder på med nye sider! Men likevel tror jeg faktisk ikke det er noen andre bilmerker som har i nærheten like gode sider å bestille deler fra i Norge. Fruen kjørte en Audi en stund og jeg googlet meg grønn på og finne ut av hvilke sider jeg skulle kjøpe deler fra. Norskbildelsenter var nok den beste men den sugde likevel mye mer enn Koed for eksempel. På forum osv fant jeg ut at Audi entusiastene handlet mye deler på ebay for eksempel. Ellers på andre merker tror jeg det går mye i sider som autodeler, mekonomen, Bilxtra osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Kjøp dere et annet bilmerke dere, så tenker jeg det ikke blir mye klaging på nettsidene til de som selger BMW deler... Det var jo litt av et fornuftig svar må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Hva da? Mente bare at jeg tror ikke det finnes et annet bilmerke med like gode sider å bestille deler til i Norge som det er til BMW.. Link gjerne til en slik side til hvilket som helst bilmerke hvis du vet om en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 GS har ny nettbutkk under utvikling, skal snart lanseres.. En ting jeg har lagt merke til, det er lett å finne en online OEM katalog for BMW deler, det er lett å navigere og når man har funnet delenr så er det bare å foreta ett googlesøk, vips så har man ett hav av "butikker" for det aktuelle søket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Da oppfatta jeg det feil! Men når vi er inne på koed og løsningen dems er den ikke helt optimal etter mine øyne. Men de kommer jo på banen med nytt design snart så da blir det sikkert veldig bra. GS jobber vel også med sin skjønte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Ja.. Jeg fikk hvertfall lyst på denne.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39247439 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Er ingen som har jobbet hos BMW forhandleren her like lenge som jeg har hatt BMWer så ja jeg har meget gode priser der, men det forandrer ikke på det faktum at jeg liker å planlegge innkjøp i sofakroken men det funker dårlig hvis man ikke finner noe å kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Er ingen som har jobbet hos BMW forhandleren her like lenge som jeg har hatt BMWer så ja jeg har meget gode priser der, men det forandrer ikke på det faktum at jeg liker å planlegge innkjøp i sofakroken men det funker dårlig hvis man ikke finner noe å kjøpe.. Hæ? Æ har brukt tusenvis av kronasjer i sofakroken. Æ trur faen mæ dokker har ainna nætt i Bardu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Ja.. Jeg fikk hvertfall lyst på denne.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39247439 Snasen den ja! Så litt på prisene på E82 på finn. Makan til mange overprisa biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Tror faktisk ikke at jeg ville endret noe på den femmeren.. Dønn perfekt. Er jo relativt sprek til og være økonomimodell også. 8,3sek med manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Er ingen som har jobbet hos BMW forhandleren her like lenge som jeg har hatt BMWer så ja jeg har meget gode priser der, men det forandrer ikke på det faktum at jeg liker å planlegge innkjøp i sofakroken men det funker dårlig hvis man ikke finner noe å kjøpe.. Hæ? Æ har brukt tusenvis av kronasjer i sofakroken. Æ trur faen mæ dokker har ainna nætt i Bardu. Ka de har dær veit æ ikke, men fibern til BaneTele stopper her naturlig nok siden toget gjør det, så sofaen min verka om det så e dela eller portugisiske ludder på menyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg