Fredrik 90 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Problemet er at landet går til helvete om frp får noe å si... I noens øyne så går landet til helvete uansett hvem som stryrer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Men det gjør det også. Om du ser hva som er i fokus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Det gjør meg fysisk uvel å betale den kringkastingsavgiften. nå var det dags igjen gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Ja det henger ikke helt på grep.. Skal si opp nrk og viasat når fra 1 januar 2014. Internet tv sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Sålenge du har selve tv'en må du faktisk betale likevell... Latterlig teit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Sålenge du har selve tv'en må du faktisk betale likevell... Latterlig teit! Jepp. Har helt sluttet å se på TV (har ikke tid og er heller ikke fornøyd med tilbudet vs. andre mediekanaler). Skal definitivt selge plasmaen og kjøpe monitor uten TV-mottaker så fort det lar seg gjøre. Edit: WICKY12345: http://www.avantgardecars.co.uk/viewcar ... 91/M640TRJ Muscle Merc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Problemet er at landet går til helvete om frp får noe å si... Hvis du ikke har merket det enda, landet vårt går til helvete med regjeringen som sitter nå. Om 50 år er det ikke lenger Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Skal definitivt selge plasmaen og kjøpe monitor uten TV-mottaker så fort det lar seg gjøre. Hvorfor det? Du må fortsatt betale lisens. NRK tror ikke på at du har solgt TV'en din uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Problemet er at landet går til helvete om frp får noe å si... Hvis du ikke har merket det enda, landet vårt går til helvete med regjeringen som sitter nå. Om 50 år er det ikke lenger Norge. Kan du utdype det? På noen måter går det faktisk bra også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Sålenge du har selve tv'en må du faktisk betale likevell... Latterlig teit! Jepp. Har helt sluttet å se på TV (har ikke tid og er heller ikke fornøyd med tilbudet vs. andre mediekanaler). Skal definitivt selge plasmaen og kjøpe monitor uten TV-mottaker så fort det lar seg gjøre. Edit: WICKY12345: http://www.avantgardecars.co.uk/viewcar ... 91/M640TRJ Muscle Merc... Den var nydelig <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Nei, man må ha en tuner(mottager) for at det skal kunne kvalifiseres som Tv. Kjøper man monitor uten tuner, er det ikke lenger en TV. Du kan også få NRK til å plombere tuneren i Tven din(kostbart). For min del synes jeg NRK har et godt programtilbud, ingen reklame og god kvalitet. Jeg tar også toget 1,5 time om dagen og det tok ca. 2 dager før radio norge og P4 var vraket og NRK P2 ble satt på, i motsetning til Radio Norge som kun kjører musikk og reklame og ellers snakker om hva man skal glede seg til å gjøre i helgen(om igjen og om igjen), så har man skikkelige program med debatt og diskusjon samt nyttig informasjon. Prøv å kjør en lang biltur med Radio Norge konstant på.. Skru så over til P1/P2 når du blir gal av radioen.. Synes igrunn TV-lisens kan få lov til å stå.. NRK skal ha penga sine på en eller annen måte uansett på den ene eller andre måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Kitchie Kitchie Ki Me O... er vannvittig bra, men er de stadig aktive? Er det forøvrig noen som vet hva Frode Jacobsen (bass i dette bandet og ex. bassist i Madrugada) holder på med til daglig? Er det korrekt som ryktene sier at han driver med oppdrett av lamaer på Island?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Problemet er at landet går til helvete om frp får noe å si... Hvis du ikke har merket det enda, landet vårt går til helvete med regjeringen som sitter nå. Om 50 år er det ikke lenger Norge. Kan du utdype det? På noen måter går det faktisk bra også.. Ja. La oss ta politimyndigheten som et eksempel i første omgang. Jeg mener politiet har alt for lite ressurser i dag. De jobber med gammelt utstyr og er svært underbemannet i en eventuelt krise. Som eksempler kan du se på Utøya situasjonen hvor politiet gjorde en svært dårlig jobb etter min mening. Båten de brukte ble ubrukelig pga overlast og de måtte bruke sivile båter for å komme over. Politiet har 2 helikoptre ( seriøst? ) og 1 av dem sto på verksted. I går satt jeg faktisk å så på Nokas filmen de har utgitt i 2010. Nå vet jeg ikke hvor nøyaktig den filmen er i forhold til sannheten, men hvis hendelsesforløpet stemmer er dette en utrolig skam for Norge. Måten politiet behandlet den sistuasjonen var helt ute å kjøre spør du meg. Jeg vil anbefale alle å se denne filmen. Helsevesenet er jo ikke akkurat på topp i dag heller. Stoltenberg lovte vel et mye bedre helsesystem innen 2012, men jeg syns ikke det har forandret seg mye gitt. Eldre folk ligger på gangen på sykehus og innskjæringene skjer stadig både i helsevesenet og andre statseide institusjoner. Nå har jeg aldri vært spesielt opptatt av miljøet og CO2 utslipp og dette fjaset, og derfor blir jeg også irritert når de øker prisen på drivstoff, avgifter og blir generelt strengere på dette. Hvis de vil stoppe store CO2 utslipp så er ikke løsningen å kvitte seg med Ola Nordmann som kjører et par kilometer til jobb hver dag. Da må de finne alternative løsninger til frakt av store varer. F.eks Oljetankere i Nordsjøen og egentlig rundt om hele verden. De slipper ut MYE mer enn hva bilistene gjør på et år. Nå har jeg ikke regnet og sett så mye på tallene, men jeg mener de burde heller finne en god løsning der, istedet for å forhindre biltrafikken. Hva med store tankbåter, flytrafikk osv? Kutt heller ned på det enn biltrafikken. Når det gjelder innvandring som jeg først hintet til i mitt innlegg, er denne politikken helt ute å kjøre også. Vi bygger moskeer, tilpasser VÅRT samfunn til våre nye landsmenn og dette blir betalt av våre skattepenger. Hva tror du hadde skjedd hvis vi hadde bygd en kirke i midtøsten? Jeg mener innvandringspolitikken er helt feil i dag. Vi må begrense inntaket mye mer og man kan ikke komme til en landsgrense med et pass som ikke virker mer gyldig enn en utgått bussbillett. Norge har jo armene åpne for alle som vil inn. Her må vi gjøre noe mener jeg. Det blir for dumt at de skal komme fra utlandet og motta trygd, få tildelt leilighet og til og med få gratis førerkort i noen tilfeller. Jeg syns faktisk FRP gjør en god sak i sine argumenter, og nå har vi hatt den rødgrønne regjeringen så lenge at jeg syns vi skal la FRP få prøve seg. Hvis det aboslutt ikke fungerer de fire årene de før prøve, så kan vi væresågod å få tilbake den rødgrønne regjeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Drivstoff i norge er billig i forhold til resten av europa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 I USA koster det like mye for en gallon som 1 liter her i Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg