Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

M57TU2D30 motoren finnes i flere versjoner... fra 197 til 286 HK. Den eldste varianten er fra 2007 og finnes i bl.a E9x og E6x... også med manuelt gear. Den sterkeste utgaven med 286 HK tror jeg kun finnes med automatgear.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, begynte å bli sliten etter 2 monster og drøye 5 timer bak rattet, så tok en til, ble kjempevåken i hodet, men kroppen begynte å bli slapp:o spesielt i armene!

I tillegg er kontoen tom, og etter beregningene skulle jeg klare meg hjem og ha et par liter igjen på tanken, men med minus 20 og vel så det hele veien så har bakbremsen min på høyre fryst så den subber hele veien, ikke mye, men nok til å gi bittelitt motstand, og da steg forbruket drastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M57TU2D30 motoren finnes i flere versjoner... fra 197 til 286 HK. Den eldste varianten er fra 2007 og finnes i bl.a E9x og E6x... også med manuelt gear. Den sterkeste utgaven med 286 HK tror jeg kun finnes med automatgear.

Ah. Takk for info. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, begynte å bli sliten etter 2 monster og drøye 5 timer bak rattet, så tok en til, ble kjempevåken i hodet, men kroppen begynte å bli slapp:o spesielt i armene!

I tillegg er kontoen tom, og etter beregningene skulle jeg klare meg hjem og ha et par liter igjen på tanken, men med minus 20 og vel så det hele veien så har bakbremsen min på høyre fryst så den subber hele veien, ikke mye, men nok til å gi bittelitt motstand, og da steg forbruket drastisk!

Hvorfor har du kjørt i så mange timer da? :) Ikke morro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i kristiansund i helgen. Dama bor der, så vi reiste oppover nå siden hun starter på studiene i morgen etter ferien. Også fikk jeg klemt inn et besøk hos H-vatn, diohrvik og morty på verkstedet deres, og en tur innom jakobm5 ute i havgapet:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, bare noe slitsomt:p men får vel ta en titt på bremsene i morgen, merket det såvidt på vei oppover, men når det var plussgrader der oppe gikk det fint, så er vel bare å få tint de, tørket og smørt opp litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den lå på 6,1-6,2 så er jo egentlig ikke ille i det heletatt:p men lå på 5,8-5,9 på vei opp, så burde jo ligget på samme ned;)

I morgen blir det å kjøpe lakk til takboksen, og få den på bilen:D pluss å sjekke over bremsene, håper det har gått fint, så jeg slipper å bytte skiver/klosser helt enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Godt det ikke var slik da.. :)

Det der klarer jeg og :mrgreen:

Forbruket lå på 1.6 i dag når jeg skulle starte den opp, også når motor var kald og etter litt rusing av motor til 3000rpm (varm motor!!) så steg forbruket opp til 1.65.. wtf :lol: Altfor glad i bensin denne bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...