Stenbakken Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Ja er noe styr! selv har jeg noe problem med høyre bakbrems som subber innpå skiva, da stempelet har fryst virker det som :S den klarer å bremse, men den trekker seg ikke helt ut :S Samme problem som jeg hadde på lett sykkelen, men da var det bare 3 minus ute Bremsing går fint, men stempelet sitter, fikk bare byttet klosser og ny bremseveske, så funket de fint igjen
Tzunami Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Ser ut som at jeg må bytte skiver hvis jeg må bytte noe, men tar jo klosser samtidig.. håper bare jeg slipper å gjøre det nå, vil heller gjøre det nærmere sommern, mindre ork da
Stenbakken Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Det er forstålig Har klosser liggende jeg som jeg skal bytte, og krysser fingre og det som kan krysses for at jeg skal slippe og bytte det nå i vinter
wicky124 Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Velkommen til Åsnes,Hedmark[ Bilde ] På tide å bytte no lyspærer snart? Tzunami, husk at vi er gode venner fremover!!!
Tzunami Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Tzunami, husk at vi er gode venner fremover!!! Haha vi er vel det
Stenbakken Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Haha, park pærene er ikke der, tok ut AE ringene føre vinteren, og park pærene har jeg ikke tatt meg bryet med og skifte siden det skal AE ringer inn til våren uansett Og baklysene begynte og lyse idag, og alt funker, men da det nærmer seg -15 igjen, da funker de fint som bare det uten feil
wicky124 Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 hmm... begge parklysene mine foran var defekte, men det kom ingen varsel i dashen om det...
Tzunami Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 er ikke alle e39 som har pæresjekk-panelet. det ser du fort om du får den bilen opp som stenbakken gjør, eller ikke
Stenbakken Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Litt artig det der Nå da jeg ikke har angeleyes i bilen, da får jeg feilmelding, og da jeg kjører på park så lyser det i begge bnlinklysene, som i US style. Da jeg setter inn AE ringene, da lyser KUN AE ringene, får ikke feilmelding, og blinklysene lyser ikke mer
Tzunami Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Det er en "nødløsning" fra bmw, som gjør at om parklyspæren ryker, skal blinklyset lyse istedet folk bruker det riktignok for å få US blink istedetfor
Stenbakken Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Aha, da har jeg lært noe idag å Jeg bruker det nå ufrivillig, men kult at de har gjort det på den måten da
wicky124 Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 er ikke alle e39 som har pæresjekk-panelet. det ser du fort om du får den bilen opp som stenbakken gjør, eller ikke Har den bilen i dashen..indikerte jo manglende spylevæske og defekte lys bak...Men ingenting foran... rart det der...
Stenbakken Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Er det noen her som har peiling om det er noen forhandlere i norge som har stance felger? Kunne vært greit og vite til en senere anledning. Finner ikke noe ved google søk!
flobben Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Ja er noe styr! selv har jeg noe problem med høyre bakbrems som subber innpå skiva, da stempelet har fryst virker det som :S den klarer å bremse, men den trekker seg ikke helt ut :S burde ikke det veldig fort bli så varmt at det løsner opp? Mistenker at her er det noe annet som er problemet.
Anbefalte innlegg