Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja er noe styr! :P

selv har jeg noe problem med høyre bakbrems som subber innpå skiva, da stempelet har fryst virker det som :S den klarer å bremse, men den trekker seg ikke helt ut :S

Samme problem som jeg hadde på lett sykkelen, men da var det bare 3 minus ute :P

Bremsing går fint, men stempelet sitter, fikk bare byttet klosser og ny bremseveske, så funket de fint igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, park pærene er ikke der, tok ut AE ringene føre vinteren, og park pærene har jeg ikke tatt meg bryet med og skifte siden det skal AE ringer inn til våren uansett :)

Og baklysene begynte og lyse idag, og alt funker, men da det nærmer seg -15 igjen, da funker de fint som bare det uten feil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig det der :P

Nå da jeg ikke har angeleyes i bilen, da får jeg feilmelding, og da jeg kjører på park så lyser det i begge bnlinklysene, som i US style.

Da jeg setter inn AE ringene, da lyser KUN AE ringene, får ikke feilmelding, og blinklysene lyser ikke mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er noe styr! :P

selv har jeg noe problem med høyre bakbrems som subber innpå skiva, da stempelet har fryst virker det som :S den klarer å bremse, men den trekker seg ikke helt ut :S

burde ikke det veldig fort bli så varmt at det løsner opp? Mistenker at her er det noe annet som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...