Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blei Mercedesen til svigermor idag allikevel. Heller det enn at han skal hoppe og sprette baki E92en. Den er ALTFOR stiv.

Wicky: Jeg betaler ikke 300kr natta på sykehuset når jeg bor noen km unna :P

Skrevet

Når e først har b28 så kan an jo dra strikken heilt ut! :)

Snakka med ess igår, dem sku ha 40k ink montering å avgifter osv. Fikk en 300 hest mente han på.. Tror e vet ka feriepengene går til XD syns det var en grei pris e ?

E jo tross alt ess.. Å dem solgte ikke DIY til e36 :/

Skrevet

Da hadde jeg ikke tvilt engang! hadde bestilt time jeg! :P det var et godt tilbud! ;) og du kan nok få litt i overkant av 300 vil jeg tro, sammen med større innsug, da du skal klare 280 på m52b25 med sine 170 originalt ;)

Skrevet
ikke feil det? ;) hvor tenker du deg da?

Nei, søknad blir sendt, får dekt opphold+reise :)

Blir evt Spania, Malta, England eller Tyskland, som IKT lærling

Skrevet
ikke feil det? ;) hvor tenker du deg da?

Nei, søknad blir sendt, får dekt opphold+reise :)

Blir evt Spania, Malta, England eller Tyskland, som IKT lærling

Det høres spennende ut, husker når jeg var IKT lærling, det var tider :)

Skrevet
Når e først har b28 så kan an jo dra strikken heilt ut! :)

Snakka med ess igår, dem sku ha 40k ink montering å avgifter osv. Fikk en 300 hest mente han på.. Tror e vet ka feriepengene går til XD syns det var en grei pris e ?

E jo tross alt ess.. Å dem solgte ikke DIY til e36 :/

Dette høres VELDIG billig ut. Skrupresse eller sentrifugal?

Jeg betalte jo 33 for mitt uten montering, og jeg fikk det jo ganske mange tusen billigere enn vanlig pris ;) Slå til! :D Men over 300hk? Har ikke b28 193hk orginalt? Må kjøre på endel høyere trykk enn det min gjør, for jeg skal jo ende på 325hk.

Skrevet

Ja e har veldig lyst å bare si ja, men samvittigheta sir noe Anna, Hehe

Drive å spara til bolig :P synst det var billig ja siden dem tar se av monteringa å hjerna å alt . kan spare lit cash på si også da! Må no ha litt argere bremse med da :P m3 bremse eller k-sport.. Får spørre om e får låse tilbudet frem til sommeren! [-o<

Skrevet
Flere som har trøbbel med nettbank idag? Får ikke BankID til å laste, uansett hva bank jeg bruker... :(

Oppgrader Java

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...