Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal du dere noe morro ikveld? :wink:

Sitter på lugaren med et glass is. Håper jeg klarer å legge før klokken blir for sent, men det tviler jeg på. :) Tar vel ikke akkurat helt av..

Lugar? Hvor, hva, hvorfor? :P

Skrevet
Skal du dere noe morro ikveld? :wink:

Sitter på lugaren med et glass is. Håper jeg klarer å legge før klokken blir for sent, men det tviler jeg på. :) Tar vel ikke akkurat helt av..

Er sånn ca. her:

[ Bilde ]

Er ute en liten tur på overtid. :)

Det skal være alkohol i de der håndrensdispenserne på dassene har jeg hørt... :beer:

Skrevet

Hvilket selskap er det da? Prøver å få utdannet meg riktig slik at det kan være mulig å komme seg ut. Jobber for tiden i norges beste tmpanlegg. Har du noe tips?

Skrevet

Det er Statoil som drifter plattformen, men jeg jobber i et serviceselskap og har ikke så mye med verken prosess eller Statoil å gjøre.

Skrevet
Det er Statoil som drifter plattformen, men jeg jobber i et serviceselskap og har ikke så mye med verken prosess eller Statoil å gjøre.

Skal vel ikke til Algerie? ;) ;) ;)

Skrevet

Mmm, øl og random spillelister på spotify vakke feil etter å ha lagt under bilen og skrudd med venstre mens det dryppet sølevann midt i det ene øyet i etpar timer.

Skrevet

Dit hadde jeg ikke dratt uten en sånn :)

Minigun+%25283%2529.jpg

Skrevet

Jeg hørte det kanskje ble noen ledige stillinger der etterhvert av en eller annen grunn, så kanskje det!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...