Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Beindager er grusomt! Spesielt når vi kjører 4x12 reps.. Har ikke kondis til sånt, jeg.. :P

Nei holder meg til 5x5 en stund til :lol: Og nei, beindagene blir aldri bedre, bare værre.. Alltid handicappet lørdager... :P (bein fredag)

Men ja, har trent nå i 8mnd ca, og dobblet alt av vekter hittil... :shock:

Nylig begynt på kreatin også, men ikke sånn som de fleste går på.. Trenger kun ta 1 gang dagen uansett.. ;)

Orker rett og slett ikke styret med 6-12 piller daglig.. hehe.. :D

Nå er det jo i starten man tar kreatin 5 ganger om dagen. En god regel for oppkjøring er 5x5x5 - 5 gram, 5 ganger om dagen i 5 dager. Etter det skal jeg vel ta 8-12g før og etter trening bare. Dette er vel for å fylle opp lagerene og være sikker på at disse er fylt opp i kroppen. Kan godt være jeg pisser ut mesteparten, men det er jo verdt å prøve det slik det er anbefalt. Er ikke alle som er motakelig for kreatintilskudd heller, rett og slett fordi kroppen allerede produserer maks av hva lagrene klarer å lagre fra før av.

Kjøre 3x12 her, men nå neste uke er det over på 3x8 og litt tyngre vekter. Variasjon kaller de det visst nok :lol: Er helt noob enda jeg.

Kjenner forresten at beina blir stivere og stivere. I morgen er vel toppen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor godt kreatin virker, er som sagt individuelt. Det positive er uansett at deg hjelper deg til å drikke mer vann, og holde på det. Jeg merker hvertfall stor forsjell på hvor mye energi jeg har ila en økt hvis jeg har mye eller lite vann i kroppen.

Sammen med litt bcaa, og raske karbohydrater før trening, er myye gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreatin hjelper kroppen med å holde på vannet, noe som er bra. Musklene får og vann, noe som gjør at man ikke får melkesyre like fort. Dette merket jeg godt da jeg gikk på det. Spesielt ved intervalltrening i bakker, ble ikke like fort stiv i beina da. Nedturen er jo at man fort kan ese litt ut av det grunnet alt vannet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dop og sykling hører sammen vet man jo. Blir sykkelen din stjælt er det bare å ose bort til nærmeste knarkerbolig så finner du den garantert.

:applause:

Hadde dopingtester vært like utbredt i andre idretter som de har i syklingen, hadde vi nok sett langt flere dopingskandaler enn det vi gjør idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt en 100-150k. Kr

Korsen e kan skaffe me det på en lovlig måte :mrgreen:

Har funne me drømmehuset med stor skruverksted å garasja med utleige mulighet i 2. Etg ..

Rana en bank kanskje ?? :evil:

på jakt etter hus i ålebyen eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...