Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle hatt en 100-150k. Kr

Korsen e kan skaffe me det på en lovlig måte :mrgreen:

Har funne me drømmehuset med stor skruverksted å garasja med utleige mulighet i 2. Etg ..

Rana en bank kanskje ?? :evil:

Får du med deg en slektning, kan de stå som realkausjonist. Det betyr at de, og huset deres, er tatt pant i, for at du skal få nok egenkapital.

Alternativt, kan du jo kanskje få privatlån, forskudd på arv etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreatin hjelper kroppen med å holde på vannet, noe som er bra. Musklene får og vann, noe som gjør at man ikke får melkesyre like fort. Dette merket jeg godt da jeg gikk på det. Spesielt ved intervalltrening i bakker, ble ikke like fort stiv i beina da. Nedturen er jo at man fort kan ese litt ut av det grunnet alt vannet :P

Man ser fort litt tykkere ut pga alt vannet i kroppen ja, men det forsvinner fort.

Kreatin hjelper ikke så mye på melkesyre, den kommer ikke før du har høyere oksygenforbruk enn opptak, men den hjelper deg til å klare belastningen du jobber med lettere.

Dette merker man fort ved 5x5 program, hvor man ikke nødvendigvis ikke får så mye mer toppstyrke, men fjerde og femte settet er lettere enn normalt. En kjempe fordel for de som kjører mye mengde trening.

Kjenner jeg gleder gleder meg til trening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt en 100-150k. Kr

Korsen e kan skaffe me det på en lovlig måte :mrgreen:

Har funne me drømmehuset med stor skruverksted å garasja med utleige mulighet i 2. Etg ..

Rana en bank kanskje ?? :evil:

på jakt etter hus i ålebyen eller? :)

Ja/å nei, det e har funne e på sjøholt da :P men e alltid på utkikk :D

Skulle hatt en 100-150k. Kr

Korsen e kan skaffe me det på en lovlig måte :mrgreen:

Har funne me drømmehuset med stor skruverksted å garasja med utleige mulighet i 2. Etg ..

Rana en bank kanskje ?? :evil:

Får du med deg en slektning, kan de stå som realkausjonist. Det betyr at de, og huset deres, er tatt pant i, for at du skal få nok egenkapital.

Alternativt, kan du jo kanskje få privatlån, forskudd på arv etc.

Ja får snakke ned banken i nærmeste tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomtonen i senteren, av en eller annen grunn..

En skikkelig søting

IMG_3708_zps046e829d.jpg

Har bytta elementer for 24000 i frontene pluss noen kondensatorer i delefilterene i de etter at jeg hadde lynnedslag her for noen år siden. Svidde en strømkabel tvert av på kjøkkenet og raserte div annet i samme farta.. :shock:

Mens jeg var og drakk øl og bada i Soløyvannet mens lynet slo ned i høyspenten 3 meter over hodet på oss.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte på offentlig WC, og hadde akkurat satt meg da en stemme ved siden av meg sa:

- Hei, går det bra?

Litt flau, svarer jeg:

- Går fint med meg?

Stemmen fortsatte:

- Hva gjør du?

Jeg hevet brynene og svarte:

- Sikkert det samme som deg...

Fra andre siden:

- Kan jeg komme over?

Sjokkert svarer jeg:

- Er litt opptatt nå gitt!

Da hører jeg stemmen si:

- Du, jeg må ringe deg tilbake, for det sitter en idiot ved siden av her og svarer på alle spørsmålene jeg stiller deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte på offentlig WC, og hadde akkurat satt meg da en stemme ved siden av meg sa:

- Hei, går det bra?

Litt flau, svarer jeg:

- Går fint med meg?

Stemmen fortsatte:

- Hva gjør du?

Jeg hevet brynene og svarte:

- Sikkert det samme som deg...

Fra andre siden:

- Kan jeg komme over?

Sjokkert svarer jeg:

- Er litt opptatt nå gitt!

Da hører jeg stemmen si:

- Du, jeg må ringe deg tilbake, for det sitter en idiot ved siden av her og svarer på alle spørsmålene jeg stiller deg!!!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig! Da kommer det Porsche forhandler her i Arendal, eller Porsche Senter som de kaller det :D

Pass på... slikt er avhengighetsskapende... :P

Ja det blir nok mange turer innom der, var vist i regi av Bavaria de skulle starte opp. Tøft at vi får forhandler for ett slikt produkt som Porsche her i vår relativt lille by, regner med det er Sørlandet som landsdel det skal dekke :)

Finnes jo andre forhandlere rundt her som stadig har grombiler i vinduene men det er ikke merkeforhandlere men bruktimportører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...