Nytern Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Har handla masse til min E36 der.. Fra alle verdenshjørner! Aldri _ikke_ funnet det jeg leter etter. Edit: Jo, det har forekommet. Jeg finner ikke startsveiv til Ladaen der..
haybimmsen Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 men finner ingen ting som e tøft liksom..syns det meste der e bare sann jalla styling..
kvammis Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Måtte prøve GoPro kameraet litt. Ser det med fordel kunne vært 5 sekund mellom hvert bilde istedet for 10. Må ha større minnekort
scoot Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 finne ikke så mange godsaker til min e.. ebay e en dårlig plass for e36 Du må bare lære deg søketriksa på den tyske ebayen
haybimmsen Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Måtte prøve GoPro kameraet litt. Ser det med fordel kunne vært 5 sekund mellom hvert bilde istedet for 10. Må ha større minnekort snakk om sola:P tok nettop ned goproen å sitte å fikla me deg å prøve litt forskjellige intillingerXD får aldi til den time lapse greia:S finne ikke så mange godsaker til min e.. ebay e en dårlig plass for e36 Du må bare lære deg søketriksa på den tyske ebayen javell, viss dem har org vare med så hadde jo det vært svært:D
scoot Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Selger masse org. der også, og mye replica som f.eks m-sport osv
FredrikE24 Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Har ikke kjøpt noe drit til E24n på lang tid! Ble et komplett interiør for 5 lapper her i høst, ellers var 2012 helt fri for penger som gikk til den bilen! Bare rusla og gikk Mercedesen er dog et annet kapittel, noe penger har det godt der.. Bare slitedeler da i det minste..
kvammis Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Måtte prøve GoPro kameraet litt. Ser det med fordel kunne vært 5 sekund mellom hvert bilde istedet for 10. Må ha større minnekort snakk om sola:P tok nettop ned goproen å sitte å fikla me deg å prøve litt forskjellige intillingerXD får aldi til den time lapse greia:S Har nettopp fått det selv, så er ikke noe ekspert. Men jeg velger bare bilde/tid greien. Også legger jeg de sammen til en film i moviemaker.
Hawkon88 Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 http://youtu.be/H6WRZ8iBQzQ. People are awesome videoene er sjef. Seriøst mye dedikerte folk rundtom.
flonoen Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Hvorfor sier schmiedmann at 3.0 m3-skiver veier 14kg pr side, mens koed sier 7,5kg? Har mer trua på koed, siden begge oppgir 3.2-bremseskiver til 7kg. Og hvor er det kurrant å handle performance friction-klosser?
Jordfræsar Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 http://youtu.be/H6WRZ8iBQzQ. People are awesome videoene er sjef. Seriøst mye dedikerte folk rundtom. Fikk meg til å tenke på den gamle slager'n av de gutta fra Telemark(om jeg ikke husker feil). Gjorde jævla mange sprøe ting. Helt konge Husker ikke hva de kalte seg, men husker sangen "What it's like" med Everlast ble spilt
M|Fjeld Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Hvorfor sier schmiedmann at 3.0 m3-skiver veier 14kg pr side, mens koed sier 7,5kg? Har mer trua på koed, siden begge oppgir 3.2-bremseskiver til 7kg. Og hvor er det kurrant å handle performance friction-klosser? Må ikke finne på å bestille deler fra schmiedmann, sjansen for å få delene sendt er like store som å vinne vikinglotto
janerik171187 Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Hvorfor sier schmiedmann at 3.0 m3-skiver veier 14kg pr side, mens koed sier 7,5kg? Har mer trua på koed, siden begge oppgir 3.2-bremseskiver til 7kg. Og hvor er det kurrant å handle performance friction-klosser? 3.2 skivene skal vell veie vesentlig mindre enn 3.0 ivaffall såvidt jeg har hørt. men hakke veid de, kan veie en 3,2 skive imorra om du vil , har det på forstillinga mi som jeg demonterte idag. btw noen som vet hvor jeg kan kjøpe pakningslim? til en ok penge bare sånn som tetter det lille ekstra rundt papirpakningene, ikke pakningssilikon altså
FredrikE24 Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Hvorfor sier schmiedmann at 3.0 m3-skiver veier 14kg pr side, mens koed sier 7,5kg? Har mer trua på koed, siden begge oppgir 3.2-bremseskiver til 7kg. Og hvor er det kurrant å handle performance friction-klosser? Må ikke finne på å bestille deler fra schmiedmann, sjansen for å få delene sendt er like store som å vinne vikinglotto Helt riktig! En kollega venta sinnsykt lenge på en bakpotte til e46.. En kompis hadde noen turer til Schmiedmann for å hente deler som faktisk ikke hadde kommet allikevel..
Anbefalte innlegg