wicky124 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 M-party i Usa: http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=17311
Erik89 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 hahaha den er faktisk posta i tråden om sjuern min merkeligste....jeg heter faktisk rachid til etternavn Da er det jo deg! Må ikke ha ekte etternavnet, må ha et dekknavn..derfor du bruker Rachid istedetfor Rashid Tar du med litt av eventyrposen til Valle Hovin? ;P Edit: Der var det mye fint
wicky124 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 var mye fint der ja..så du han med hanekammen`? ahaha ja skal ta med litt eventyr i pose til deg
noekult Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Ferrari er ikke det det en gang var.. Greit at det er superbiler, men de tåler faktisk ikke å bli brukt så mye som en Porsche, noe Top Gear har bekreftet. Tar en Porsche any day foran Ferrari. Du kan jo bare sitte der å kose deg i 458 Italia'n din med tredjegrads forbrenninger, mens jeg cruiser forbi i en 911 GT2 Nå vil jo selvsagt ingen av oss noen sinne få hosta opp penger nok til dette, men.. Håndbygd my ass, det er nesten like mye masseproduksjon der som hos BMW. Hva snakker du om? Når sa Top Gear det? JC beskrev 458 Italia som like bra bil som F40, som han har sagt er den beste kjørebilen i historien! Og HVEM GIR F I OM DUSTEN BAK KJØRER FORBI I EN ANNEN BIL?? Da har du absolutt misforstått mye av hva Ferrari dreier seg om. Det har aldri vært å jage rekorder, fart og nummere. Bortsett fra da 959 tok Ferrari på senga, da måtte de lage en minst like rask bil som svar... Om farta er SÅ viktig for deg så er det sikkert nok av japanere med trim som kunne "kjørt forbi deg mens du koste deg i GT2en" og. Finnes både Carrera GT eiere (f eks. "VRAlexander" @ 6speedonline.com, som nå er død) med Supraer de selv sier er raskere, og Enzo eiere (f eks "Napolis" @ Ferrarichat.com) som erkjenner at naboens Evo ville latterliggjort en Enzo på hvilken som helst bane. Når det er sagt er 911 en 911 uansett hvor mye fabrikkmodifisering den har fått. De kan lage en med 1000 hk og det kunne ikke brydd Ferrari-eierne mindre! Også er det vanlig at de aller fleste Ferrari-eiere har hatt en 911 før de "oppgraderte". En ikke uvanlig sitat er "It's slower than my 997 Turbo, but...". Til slutt, riktig sammenligningsgrunnlag er GT2 RS og 599 GTO, ikke Italia. Jeg gir deg 10.000 NOK cash hvis du finner en med 599 GTO som ville byttet sin bil mot en hvilken som helst 911 (RUF eksludert)! Du bommet her på samme måten som Fredrik gjorde da han sammenlignet M3 E92 utseendemessig mot GT3/GT2 RS (derav min like dumme svar tilbake til han), da han glemte M3 E92 GTS-en (om forskjeller i differensiering i utseendet). M3 har Carrera S S S S S som konkurrent, og ikke firehjulstrekk 911er, turbo 911er eller baneklare 911er... Og kritikkens av M3ens vekt noen sider bak er så som så: M3 er basert på en familiebil og 911 lettvektsmodeller er basert på rendyrka sportsbil (basis Carrera-en som står til grunn) - derfor er vektsammenligninga i mine øyne nesten teit og det har jeg understreket før... Unødvendig å måtte presisere detaljer men rett skal være rett. Jeg hadde forsvart Porsche på samme måten.
Fredrik Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Nye jagen er helt rå.... perfekt design... Det er jeg helt enig i... for første gang når det gjelder deg tror jeg... Jeg er republikaner, men britene kan dette med Pomp and Circumstance... og ganske stilig er det jo. Kate Middleton er også en flott dame som virker både søt og hyggelig. Det er helt klart værre damer Prins William kunne ha valgt.
Fredrik Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Og kritikkens av M3ens vekt noen sider bak er så som så: M3 er basert på en familiebil og 911 lettvektsmodeller er basert på rendyrka sportsbil (basis Carrera-en som står til grunn) - derfor er vektsammenligninga i mine øyne nesten teit og det har jeg understreket før... Unødvendig å måtte presisere detaljer men rett skal være rett. Jeg hadde forsvart Porsche på samme måten. Det er standard 911 Carrera S som veier 1425 Kg... spesialmodellene veier enda mindre. 911 GT3 RS veier 1370 Kg.
Erik89 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 var mye fint der ja..så du han med hanekammen`? ahaha ja skal ta med litt eventyr i pose til deg Ja, litt av en sveis! Lurer på åssen han får det til..må bruke en evighet på håret, og han må ha god plass under taket så han ikke ødelegger det Takk, må få sett på sakene du selger
Marius2002 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Hoh, kom over dette bildet av VW New Beetle, selv om akkurat den er stygg så synes jeg bildet var tøft, kunne gjerne brukt den gamle Beetleen : For de som ikke vet hvor ideen er hentet fra, så er det fra det kjente bilde fra Beatles (hvor det faktisk står en hvit VW Beetle i bakgrunnen):
[space] Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Eirik89 (og andre): Det er INNE på Valle Hovin vårmønstringen er. Vi sitter i porten og slipper inn folk etter hvert som dere kommer. Været lover bra, så blir nok mye folk i morra!
noekult Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Og kritikkens av M3ens vekt noen sider bak er så som så: M3 er basert på en familiebil og 911 lettvektsmodeller er basert på rendyrka sportsbil (basis Carrera-en som står til grunn) - derfor er vektsammenligninga i mine øyne nesten teit og det har jeg understreket før... Unødvendig å måtte presisere detaljer men rett skal være rett. Jeg hadde forsvart Porsche på samme måten. Det er standard 911 Carrera S som veier 1425 Kg... spesialmodellene veier enda mindre. 911 GT3 RS veier 1370 Kg. Igjen, ene er basert på en familiebil og andre på en allerede lett (klassens letteste?) sportsbil. Men Porsche skal ha masse cred for å holde vekta så lavt over hele linja (veiee ikke 997 Turboen under 1500 kg?), når letteste Ferrarien og Lamborghininien i dag veier langt over 1500 kg (430 Scuderia produseres ikke lenger, den var vel rundt eller rett under 1400). Men igjen, 458 Italia er vel endel større og bredere? Kanskje der cluet ligger...? Lamborghini har ny teknologi for vektredusering med utstrakt bruk av ny type plast, kanskje er det håp for redusering av vekt i stor skala fremover.
VegarVS Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 hahaha den er faktisk posta i tråden om sjuern min merkeligste....jeg heter faktisk rachid til etternavn hahahaaha, dagens!!!
Fredrik Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Igjen, ene er basert på en familiebil og andre på en allerede lett (klassens letteste?) sportsbil. Men Porsche skal ha masse cred for å holde vekta så lavt over hele linja (veiee ikke 997 Turboen under 1500 kg?), når letteste Ferrarien og Lamborghininien i dag veier langt over 1500 kg (430 Scuderia produseres ikke lenger, den var vel rundt eller rett under 1400). Men igjen, 458 Italia er vel endel større og bredere? Kanskje der cluet ligger...? Lamborghini har ny teknologi for vektredusering med utstrakt bruk av ny type plast, kanskje er det håp for redusering av vekt i stor skala fremover. Det var nok litt problemer med kommunikasjonen der fra min side. Vi er helt enige. Såvidt jeg har fått med meg har Ferrari nettopp et program som skal redusere vekten på fremtidige modeller dramatisk. Jeg tror helt klart at dette går den rette veien. Skikkelige sportsbiler burde ikke veie mer enn rundt 1200-1300 Kg med dagens teknologi. Porsche 944 Turbo S anno 1988 veide f.eks ikke mer enn 1225 Kg. Forøvrig...
Anbefalte innlegg