Kvasi Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 - Åh, sist fredag hadde jeg time for diagnose kl ett så var vel i området Østbyen Bil i olav 5. i den tiden. Flinke folk og gode priser så jeg vurderer å begynne å jobbe der Skjønner. Vurderer sterkt å slutte å jobbe der jeg gjør. aldrig fri, aldrig tid til en dritt.. tjente 100000 mindre enn en kamerat som har fri annenhver uke, og er hjemme hver natt. Urettferdig.. Ser hva du mener. Om det er verdt det må hver enkelt vurdere ut fra egne forutsetninger. Ut fra det jeg vet om jobben din hadde jeg ikke engang vurdert den for en mill i året. Lønn er selvsagt viktig men hvis man aldri er hjemme og har glede av den..
M|Fjeld Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Skjønner. Vurderer sterkt å slutte å jobbe der jeg gjør. aldrig fri, aldrig tid til en dritt.. tjente 100000 mindre enn en kamerat som har fri annenhver uke, og er hjemme hver natt. Urettferdig.. Kjør kranbil så slipper du mye overtid og man er hjemme hver eneste kveld Slipper det maset med å rekke frem i tide og, fin og stressfri hverdag Edit: Og får Gratulere deg med dagen!
316 Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Relativt slurvete føre på E6 nå ass... Måtte kjøre bak tre brøytebiler i en halvtime, heldigvis kom det en ambulanse så de måtte flytte seg! En annen ting hvertfall her i Oslo, folk kjører som om det skulle vært speilis! Masse bremsing og sakte fart, men allikevel sinnsykt kort avstand til foranliggende bil! Da jeg kjørte hjemover på ring3 og E6 inatt kjørte folk i 40-50, mens jeg marsjet sydover i mellom 90 og 110 uten at man kjente at det sklei.. Folk har rett og slett blitt for vant til salting av veier og får noia så fort det legger seg litt snø på bakken.. Ja... Selv holdt jeg 110 på E6, men det var litt for mye merket jeg. Litt guffent å komme utenfor sporet, og inn å sørpa. Folk ligger ca 10 cm unna bakfangeren min, frister å bremse....
Eystein Ose Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Kom nettopp hjem fra bunkersafari! Ganske tøft å se alle bunkersene fra krigen Noen som har telt dager?
Kvasi Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Kom nettopp hjem fra bunkersafari! Ganske tøft å se alle bunkersene fra krigen Der er vi enige. Det fins loads of stuff vi aldri får se men..
Nytern Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Oi.. Jeg vil! Finnes det noe oversikt over kjente bunkre i Norge?
316 Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Så fett! Hadde lyst til å gå inn i dette huset i natt. Utrolig flott hus, sikkert fra starten av 1900. Så ut som det bare var reist i fra, innventar var på plass. Men jeg klarte å styre meg i siste liten... !
Larsinnj Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 JADDDDAAAAAA!! Han dryge fyren jeg nevnte i går.. ..ble flyttet til en annen plass i dag! Tilbake til min "normale" partner, og no more gnagsår i ørene! Yippikayeeeey!
Thundercoil Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Høres bra ut Larsinnj! For den E30 320en hans var direkte skummel. Best å holde seg unna den gale våghalsen, som setter livet sitt i fare med å kjøre en slik sinnsyk bil. Haha
Larsinnj Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Ja, den var heeelt ellevill! Ingen som turte å være festsjåfør på han, for det var ingen som turte å kjøre den bilen! Gikk noe hinsides. Var jo ikke så rart da, siden det ikke var en vanlig 320i, men den hadde dyser, ledningsnett og hjerne fra 325i! Oppskriften på galskap det! Fyren er jo ikke riktig klok! Han spurte litt forsiktig om jeg var med på julebord i år. Svarte at, nei det var jeg ikke, så gikk det et halvt minutt før han begynte å fortelle at han var på julebord for noen år siden.. Ble litt overraska over at han satt å fortalte om den episoden, for han hadde sagt til direktøren på arbeidsplassen her at han var en jææævla hestkuk å hvor mye han hatet han! I tillegg så hadde kona til direktøren kjole som var litt åpen nedover ryggen. Så på hun hadde han dratt ut stroppen på bh'en 10-15cm å bråsluppet, pluss han hadde løftet på skjørtet til enda ei dame som jobber her! Fortalte å lo av alt det der. Hadde det vært meg som hadde vært så full å gjort noe slikt, så hadde jeg ikke vist meg utendørs på et par måneder! Han har faktisk forbud mot alkohol på julebord!
Thundercoil Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Steike! Litt av en luring. Hehehe. Minner om ting en tidligere kollega pleide å snakke om, men han var lettere hjerneskadet og løy selvfølgelig om det meste. Så der var det bare å jatte med. Kjørte rundt i en Renault med 1.6l eller noe sånt. Kjørte frem og tilbake på plassen og ruset motoren og spant litt. Snakket om at den var så heftig, men han ville ha turbo i tillegg. Anlegget hans hadde knust rutene på Esso, når han makset bassen. Haha. Så ba jeg om å få se anlegget. Det var da noen eldgamle små høyttalere med festebraketter på sidene. Tydelig at de hadde hengt på hver sin side av en kassettspiller som var eldre enn fyren selv. Disse lå slengt i bagasjerommet og var skjøtet på høyttalerne i hattehyllen. Syltynne kabler og ingen forsterker. Haha.
Dirty Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 NÅ er jeg lei av å bruke e91 vogna som brøytemaskin Streamer finn.no etter snøfræser
Jordfræsar Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 NÅ er jeg lei av å bruke e91 vogna som brøytemaskinStreamer finn.no etter snøfræser Brosjan gjør jobben ja
haybimmsen Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Kom nettopp hjem fra bunkersafari! Ganske tøft å se alle bunkersene fra krigen[ Bilde ] [ Bilde ] Noen som har telt dager? [ Bilde ] [ Bilde ] Var det på tueneset?
Anbefalte innlegg