Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er du så dårlig på jobb at du suuuuuuger lærling? :P

(tørreste vitsen ever :lol: )

vil selge biler jeg da, ikke bare sikle på dem... eller helst eie dem men :lol:

haha :P erru helt toast eller? :P

nei, men er vel det nærmeste jeg kan komme å eie porsche.. så det blir forhåpentligvis en liten test av bilene som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du så dårlig på jobb at du suuuuuuger lærling? :P

(tørreste vitsen ever :lol: )

vil selge biler jeg da, ikke bare sikle på dem... eller helst eie dem men :lol:

haha :P erru helt toast eller? :P

nei, men er vel det nærmeste jeg kan komme å eie porsche.. så det blir forhåpentligvis en liten test av bilene som kommer :)

Jeg elsker toast, så da vet du det :lol: toast med jack daniel's bbqsauce <3

Men ja, ville vært så nærme jeg ville kommet å eie en porsche.

Fikk sitte på med naboen til en kamerat på gatebil i fjor, en kompressormata 911 med oransje "Carrera" på siden, og oransje felger ;) han kunne kjøre den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte noe i oppkrav for en 2 uker siden, og har ikke fått noe penger enda inn på konto.. Jeg har skrevet rett konto nr.. Hvem skal jeg kontakte? Snakket med de i butikken jeg sendte pakken fra, men de kunne ikke hjelpe så veldig mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte noe i oppkrav for en 2 uker siden, og har ikke fått noe penger enda inn på konto.. Jeg har skrevet rett konto nr.. Hvem skal jeg kontakte? Snakket med de i butikken jeg sendte pakken fra, men de kunne ikke hjelpe så veldig mye..

Har vedkommende som skulle ha pakken hentet den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte noe i oppkrav for en 2 uker siden, og har ikke fått noe penger enda inn på konto.. Jeg har skrevet rett konto nr.. Hvem skal jeg kontakte? Snakket med de i butikken jeg sendte pakken fra, men de kunne ikke hjelpe så veldig mye..

Nvm. Ringte de og fikk oppklart problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...