Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Savner den :o så nesten ikke på veien idet heletatt når jeg kjørte igjennom vinstra sist, håpet å se gamlebilen! :lol:

:lol: Det skjønner jeg godt altså... du gjorde et godt stykke arbeid med den, og helt perfekt look etter min mening. Men du gleder deg nok til sommern som de fleste av oss, men spesielt du, mister m5! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Motorlyset på min mor sin Cooper kom på for noen dager siden. Jæger ringte i går og snakket om knekte ventilfjærer :shock: Hun var ikke helt sikker på om det var det de sa, men hun snakket om fjærer i vippetøyet.

Kjent feil på 1.6 bensin eller, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Motorlyset på min mor sin Cooper kom på for noen dager siden. Jæger ringte i går og snakket om knekte ventilfjærer :shock: Hun var ikke helt sikker på om det var det de sa, men hun snakket om fjærer i vippetøyet.

Kjent feil på 1.6 bensin eller, noen som vet?

hørtes ikke ut som noen kjent feil nei.. har vi jo endel minier inn i løpet av året og kan ikke huske lignende problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Motorlyset på min mor sin Cooper kom på for noen dager siden. Jæger ringte i går og snakket om knekte ventilfjærer :shock: Hun var ikke helt sikker på om det var det de sa, men hun snakket om fjærer i vippetøyet.

Kjent feil på 1.6 bensin eller, noen som vet?

hørtes ikke ut som noen kjent feil nei.. har vi jo endel minier inn i løpet av året og kan ikke huske lignende problem!

Hvor gammel er bilen og hvor mange km? Kan jo reklamere på skaden hvis garantien er gått ut? (skriver spm tegn fordi jeg er usikker)

Men ventilfjærer høres ikke ut som slitedeler, og heller noe feil i motoren. Med mindre motor'n har blitt rævkjørt til tusen :P? Men du nevnte jo at det var mor sin da...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Motorlyset på min mor sin Cooper kom på for noen dager siden. Jæger ringte i går og snakket om knekte ventilfjærer :shock: Hun var ikke helt sikker på om det var det de sa, men hun snakket om fjærer i vippetøyet.

Kjent feil på 1.6 bensin eller, noen som vet?

Det var da fælt.. :shock: Men bytter de vel selv på et par timer vis det ikke dekkes på goodwill eller reklamasjon.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tzunami: Nydelig E39! Den var rett og slett perfekt! ;) Vet du hvor mye du egentlig senka den? :P

Har kjøpt M5 fanger.. Den må lakkeres osv siden den er ny, fikk en pris på 2000 spenn For lakkering av bare fangeren.. er det billig ? :)

Takk for det ;) Den var senket oppmot 90mm i front, målte mot en org e39, så skilte ca 90mm :o

2000,- er ikke noe dårlig pris det! koster fort mye mer om man skal gjøre det "hvitt", og det koster vel omtrent det i utgifter på materialer og div ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10113290

Forøvrig, er det kjøreskole speil jeg ser der? Isåfall spenstig valg av skolebil også :P

Tja, jeg kunne ikke se M-luftinntaket på siden eller hva det er.

Idag vet man jo aldri, skjønner godt om en kjøreskole hiver på et M-panser og M-fangere rundt. Hva er vel ikke kulere å kjøre opp i enn en 3-serie coupe? Lokker vel mange kunder om dette er tilfelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...