Leadfoot Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Fant ut i går at jeg faktisk hadde ganske lyst til å dra på Roger Waters: The Wall i dag. Så da gjør jeg visst det Se etter meg, det er jeg som har det største gliset. Åååhhh! GLEDER MEG!
noekult Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Hjemme fra treffet Mye fint å se på, takk til de som slo av en prat
Fredrik Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Hjemme fra treffet Mye fint å se på, takk til de som slo av en prat Var det et vellykket treff?... Jeg har forøvrig bare gode erfaringer med å møte folk fra bimmers og bmwccn´s forum "live"... hyggelige folk...
Saltkjelen Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Jeg også føye meg i rekken og takke for et flott og vellykket treff. Artig å se så mye fint, men forskjellig på et og samme sted..
knut_olestad Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Hørte fra en fugl som kjørte via Åndalsnes at det er fult mulig å kjøre opp der så det skal man prøve Kommer ikke lengre enn til bommen, så om det er verdt det vet jeg ikke. Var oppe der i går kveld.
noekult Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Hjemme fra treffet Mye fint å se på, takk til de som slo av en prat Var det et vellykket treff?... Jeg har forøvrig bare gode erfaringer med å møte folk fra bimmers og bmwccn´s forum "live"... hyggelige folk... Det var mitt første treff, var en god del biler der (selv om jeg trodde det skulle bli fler, men ikke så lett å fylle hele området) Positivt inntrykk så langt. Neste år skal jeg kjøre BMW dit selv så da blir det vel enda bedre Så wicky124 gå breialt rundt der (han vant pris for "mest mafia") hehe, også fikk jeg møtt Erik89 (som jeg møtt en gang før), sett 316 (som skulle til å dra med 2002en sin) og anders87 (som også kjørte ut), hilste på Mexos (veldig hyggelig kar), -Erik- og så også SofaKingFresh Husker ikke om det var noen flere? Var gøy å se om jeg skjønte hvem de forskjellige var. wicky124 var grei å spotte Erik89 fortalte om -Erik- og SofaKingFresh. Men Mexos klarte jeg selv å finne ut av, eneste trøndern der jeg sto hvertfall Var gøy å se bilene til forummedlemmene. Så Mexos sin fine E46 320 cab, wicky124 sin 7-serie (E65?) så bra ut med skikkelige felger, 316 sin 2002 som så nydelig ut pga. flott farge, SofaKingFresh sin freshe E92 (sett fra avstand) og -Erik- sin ombygde E36 M3. Av de jeg ikke kjenner gjennom eller har hilst på, men har lest om på forumet: FTE sin brune E30 med kul stuk og så strøken som det kan få blitt. Stramvaier sin "evil look" M3 E30 i sort hele veien var også der. En nydelig og særdeles gjennomført ombygde E46 M3 sedan (eieren heter visst Jeppe, tror det finnes tråd her på bimmers) så jeg også, med MYE påkostede deler. Jeg ankom kl. 14 pga. litt av hvert, så det varte bare en halvtime for meg (før alle begynte å kjøre). Men neste år kommer jeg sterkere tilbake
[space] Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Synes ikke det var så verst til at vi var 3 personer som arrangerte i år. Nok å gjøre på hver av oss, men følte vi fikk det i land! Jeg prøvde å være speaker i år også. Funka vel sånn halvveis. Mange fine biler i år! Så ikke deg, tror jeg, noekult, men artig at du var innom. Så 316 sin nydelige 02, men fikk ikke sagt hei. Det var egentlig bare 2 biler som kunne bli mest mafia: Wicky sin, og den andre skamlave e38'en. Nå fikk jo den "Peoples choise", så da ble det pokal på begge Den grønne Isettaen var jo også helt nydelig! Tror vi skal begynne med prisutdelingene litt tidligere neste år. Det var mange som hadde dratt på slutten.
noekult Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Jeg spurte litt rundt om noen hadde sett deg [space], jeg så jo en Touran inne på området (var det din mørkeblå eller sorte?). Gikk ellers rundt i hvit jakke og de Gulf-sko (som et hint til "tulletrådere"). Skjønte ikke hvorfor folk plutselig dro, men jeg kom jo sent og det kan hende at det ble "har sett alt" holdning etter noen timer hos andre. Men takk til Erik89 som maste på meg mot slutten. Våkna sent og tenkte fuck it, men så fikk jeg SMS og løp ut døra Men [space], hva skal til for å holde salgsbod inne på BMWCCN treffet? Neste år kan jeg nemlig tenke meg å ha en salgsbod der for bedriften min, men vet ikke hvor strengt det er med hvem dere slipper til. M|Fjeld: Next time!
[space] Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Ja, det tømmes fort etter premieutdelingen kl. 15.00. Var en del som hadde dratt allerede når vi delte ut de siste premiene. Noekult: Jeg var jo speaker, så du så meg sikkert under utdelingene Min Touran var den med den fæle "Hold avstand" skiltholderen. Svart, som sto ved siden av teltet. Tenkte akkurat på det. Husk å ta kontakt neste vår. Du må stille med noen premier til loddtrekning, så kan du ha en liten "bod". I år var det ingen sponsorer, så da droppet vi loddsalget. Hadde vært styr med kun oss 3 til å styre med salg også, så var egentlig greit!
noekult Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Da så jeg deg ja Mhm, premieutdeling hadde vært kult. Har noen t-skjorter som kommer senere i butikken, med old school BMW racig motiver og noen plaktar og DVD-filmer med BMW. Skal notere dette ned, og ta det opp senere
Jordfræsar Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Irriterer meg at jeg ikke har en skyggeside og gjøre bilpleia på... et partytelt hadde gjort seg!
[space] Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Var forresten 147-150 biler innom i dag. Litt lavere enn i fjor, men det skylder jeg på bmwccns nettsider. Det kommer alltid mer folk, når det er et aktivt forum med folk som diskuterer hvem som skal komme osv. Vi satser på flere neste år igjen! Snakke forresten med eieren av M6 cab'en. Ikke akkurat en bil en ser ofte på veiene! Nydelig sak
316 Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Da var jeg hjemme etter et vellykket treff. Mitt første på Valle Hovin, synes det var artig og mye fint å se på. Noen som tok bilder av bilen min? Artig at du likte den noekult! Hadde det litt travelt i det jeg skulle dra, hadde to stk jeg skulle henge på. Space, var litt av et fårehue han som sto der dere solgte skiltholdere. Spurte han om de hadde emblemer. Nei, de hadde ikke det der, men de kunne skaffes. Så spurte jeg hvem jeg skulle kontakte, det visste han heller ikke...
Anbefalte innlegg