Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fredrik: Du har kunnskap...men du klarer ikke formidle den uten en nedverdigende tone.. "haha jeg vet mer enn deg" er holdningen du har...

Og når det kommer til innvandrer elsk....så forbinder jeg deg ikke med det...tvert imot... alt galt i Norge er innvandrernes skyld, all kriminalitet er pga innvandrerne...og sånn fortsetter du i grove trekk..

Husk at kommunikasjon krever minst to individer... senderen og mottakeren. Begge er med andre ord ansvarlige for at budskapet kommer frem. Så hvis du har problemer med å forstå andre kan det jo kanskje være din feil... :)

Siden du kommer med en påstand når det gjelder min holdning til innvandrere synes jeg at du skal dokumentere dette med flere eksempler som underbygger din påstand. Husk at det er forskjell på innvandrere og innvandring som fenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37848734

Hva mener dere om denne? Slitte lykter, spredere, noen riper i lakk, oksidert shadowline, antydning til slitt sjåførsete, ellers en pen bil.

Dyr?

Jeg har virkelig sansen for bilplanene dine 8) Men ville nok letet utenlands etter en slik type bil, de fleste E90/91 335 i Norge er opphora av eiere som tror de kjører M3 og de som ikke er det er kjipt utstyrt. Finnes unntak dog med de koster litt ekstra igjen.

Men denne er importert for 9-10 måneder siden, og er ikke opphoret på noen måte. Jeg er heller ikke ute etter noen standard bil, så om den er oppjassa litt, er det bare positivt. Denne er dønn orginal, med unntak av 19" sommerhjul. Som også evt vil bli byttet.

Ikke er den spesielt hardt brukt heller. Kjørt under 5000 etter import.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37848734

Hva mener dere om denne? Slitte lykter, spredere, noen riper i lakk, oksidert shadowline, antydning til slitt sjåførsete, ellers en pen bil.

Dyr?

En halv million for en 6 år gammel diesel med 100.000 på tellern.

Det mener jeg er galskap.

Overpriset deluxe, Hadde gitt 350.000 maks.

Ikke stoler jeg så veldig på år gamle bmw dieseler med tresifrede antall tusen under huven heller.

Nei, skulle jeg brukt en 450.000 på en sprek bmw hadde det vel blitt noe sånn :

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39686250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det skjer litt av hvert her i tulletråden i det siste samt noen andre tråder.

Jeg skal å prøve å være tydelig slik at ingen missforstår hva jeg mener og hva jeg ønsker av dere fremover.

Jeg bryr meg ikke så mye om hvem som starter/startet det hele, men å bruke side opp side ned å krangle om fille ting bare fordi man er BITTE litt uenig er helt unødvendig. Jeg ser oftere og oftere at enkelte fort høvler over enkelt personer og går mer på personuthenging en tidligere. Dette er noe jeg misliker.

Det som er en utfordring er at jeg ikke gidder å drive med oppdragelse av dere det gjelder. Dette ser jeg som en selvfølge at dere har lært fra før. Dere klarer tross alt å skrive her inne så da kan der også oppføre dere her inne som FOLK. Jeg har en leveregel der jeg mener at man ikke skal skrive noe på forum som man ikke kan si til personen ansikt til ansikt. Jeg vet det er lett å hjemme seg bak et nick, men prøv å tenk igjennom hva dere skriver før dere trykker OK.

Jeg er heller ikke noe glad i å dele ut "røde-kort" men jeg ser at det er tydeligvis det eneste som hjelper. Jeg velger derfor å ikke gjøre noe med de innleggene som er rapportert inn i det siste, fordi jeg ser på det som fille saker med mindre den som har rapportert dette virkelig føler seg støtt eller tråkket på.

Det er helt OK å være uenig, men det er IKKE ok å kalle hverandre dust, idiot, balle osv osv bare fordi man ikke er enige.

Til slutt: kan dere ikke la den innvandrer debatten foregå et annet sted en på Bimmers. Det er mange forskjellige mennesker med mange forskjellige meninger, og hver gang dette kommer opp som tema så tar det toppen 2-3 innlegg før man blir passe usaklig osv.. Har vel innsett at vi ikke egner oss til å diskutere innvandring på bil forum selv om enkelte ønsker å debattere om dette er dette i første omgang et BMW forum.

Da var jeg ferdig for i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This is going to a looong day :(

Tror redbull blir min venn idag.

Sent from my vacuumer using Tapatalk

Jobber til 8 i dag, så har lang dag selv :/ men rakk iallefall å hente siste delene på posten i dag :D tror jeg har det meste utenom eksos og noe tilpassingsgreier der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...