sv90 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Og jeg som trodde at jeg fikk lappen tilbake 10mars.. Ble litt overasket når det kom brev i postkassen som sa "09. februar".. Ble jo mer gla enn når jeg fikk lappen.. møte deg håkon? send meg en melding på tlf da! mistet noen numre!
wicky124 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Fikk du så mye selv med ødelagt girkasse? Fikk det jeg ville ha for den Girkassa ble fiksa, manglet olje bare, så azeton fylte på litt over 2liter og alt funka knall Ingen klakkelyder eller feilmld!
Marius2002 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Hvordan fungerer bremselufteren fra Biltema. Jeg kjøpte en slik som er på bilde, men har ingen aning om hvordan jeg skal sette den sammen. Noen som kan hjelpe?
haybimmsen Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Lagde en selv jeg ut av ei cola flaske, som e satt trykkluft på, så oljen ble pressa opp i beholdern å ut med lufta. Dinna Biltema typen skal du bare koble til på luftenippelen på kalipteren å skru den opp. Så inn i bilen å pumpe som faen. Men e har ikke noe god erfaring med de. Den kula som skal hindre luft å komme inn funker dårlig ..
haybimmsen Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Så rik dere er! Fattig e no :/ kjøpt leilighet
Marius2002 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Lagde en selv jeg ut av ei cola flaske, som e satt trykkluft på, så oljen ble pressa opp i beholdern å ut med lufta. Dinna Biltema typen skal du bare koble til på luftenippelen på kalipteren å skru den opp. Så inn i bilen å pumpe som faen. Det er greit, men liksom, hvordan skal jeg montere sammen denne dingsen? Er jo to svarte slanger med, og to koblinger og en boks... Finner liksom ikke ut hvordan dette skal monteres. Mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg spurte likevel.
Dal-z Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Så rik dere er! Fattig e no :/ kjøpt leilighet gratulerer! hvor endte du opp med å kjøpe?
haybimmsen Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 De svarte er vell ifra nippelen til den vanlige slangen, å den messing nippelen som følger med skal være i den kvite boksen. Den må du skru opp då oljen skal kun kunne gå ut, ikke inn igjen da det kommer inn luft.. Suge å forklare..
haybimmsen Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Så rik dere er! Fattig e no :/ kjøpt leilighet gratulerer! hvor endte du opp med å kjøpe? Skarbøvika Hehe
rublings Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Dette beskriver vel følelsen rett etter jeg tok billån for første gang.
Anbefalte innlegg