Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig artig! Tok du bilde av bilen? Har en artig sak å fortelle til deg som kjører Lada. Var på intimkonsert med Viggo Sandvik og Tom Steinar Lund i går. Lada var selvfølgelig et tema og han fortalte om gode minner fra en Lada 1300 de kalte "Baracuda". Han fikk nesten sjokk da han fikk høre at broren min kjørte en prikk lik Lada 1300 i går. Da ble det signatur på solskjærmen :lol: "Lada tel Hønefoss - Viggo Sandvik"

Skrevet

Hahaha, så rått! :D

Snakk om å være på rett sted til rett tid! Tipper jeg tar turen nedover til broren din når det er treff for russiske doninger :)

Glemte helt å ta bilde, men ser bilen med jevne mellomrom så knipser ett neste gang jeg har mulighet!

Den er mørk mørk blå, nesten svart.

Skrevet

La ut noen på bildetråden jeg og :)

Har en del fler, men det kommer vel fler etterhvert ;)

Haha, måtte le av wicky :lol:

IMG_4462.jpg

Du la forresten ikke merke til snik bildene som blei tatt av deg :P

IMG_4464.jpg

På turen hjem måtte jeg stoppe og ta dette, heldigvis(!) stoppa -Erik- perfekt :D

IMG_4473.jpg

Skrevet

Herregud jeg er sliten nå. Havner alltid på en hard bytur med gutta når jeg er i Oslo, selv om jeg vet at jeg må kjøre hjem dagen derpå! Noen som knipsa bilen min på valle?

Skrevet
Herregud jeg er sliten nå. Havner alltid på en hard bytur med gutta når jeg er i Oslo, selv om jeg vet at jeg må kjøre hjem dagen derpå! Noen som knipsa bilen min på valle?

Får syte jeg og da. Ute en liten tur selv igår, men jeg jobbet 30 timer denne helgen:) det tar på det!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...