316 Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Artig artig! Tok du bilde av bilen? Har en artig sak å fortelle til deg som kjører Lada. Var på intimkonsert med Viggo Sandvik og Tom Steinar Lund i går. Lada var selvfølgelig et tema og han fortalte om gode minner fra en Lada 1300 de kalte "Baracuda". Han fikk nesten sjokk da han fikk høre at broren min kjørte en prikk lik Lada 1300 i går. Da ble det signatur på solskjærmen "Lada tel Hønefoss - Viggo Sandvik"
Nytern Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Hahaha, så rått! Snakk om å være på rett sted til rett tid! Tipper jeg tar turen nedover til broren din når det er treff for russiske doninger Glemte helt å ta bilde, men ser bilen med jevne mellomrom så knipser ett neste gang jeg har mulighet! Den er mørk mørk blå, nesten svart.
Erik89 Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 La ut noen på bildetråden jeg og Har en del fler, men det kommer vel fler etterhvert Haha, måtte le av wicky Du la forresten ikke merke til snik bildene som blei tatt av deg På turen hjem måtte jeg stoppe og ta dette, heldigvis(!) stoppa -Erik- perfekt
[space] Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Hmm.. Har alle Z3 el.cab? Og hvordan er det med antispin/ESP?
-Erik- Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Erik89 - Bilde i stor oppløsning på mail ? FredriK.S - Digga den
Mexos Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Herregud jeg er sliten nå. Havner alltid på en hard bytur med gutta når jeg er i Oslo, selv om jeg vet at jeg må kjøre hjem dagen derpå! Noen som knipsa bilen min på valle?
ehrnst Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Herregud jeg er sliten nå. Havner alltid på en hard bytur med gutta når jeg er i Oslo, selv om jeg vet at jeg må kjøre hjem dagen derpå! Noen som knipsa bilen min på valle? Får syte jeg og da. Ute en liten tur selv igår, men jeg jobbet 30 timer denne helgen:) det tar på det!
316 Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Bombibooom! http://www.finn.no/finn/realestate/home ... e=28061488 Hva synes dere om denne leiligheta? Tror jeg la den ut her om dagen men kan ikke se at jeg har fått noen svar. Sender fattern og broren min på visning da jeg er på jobb hele uka.
Mexos Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Der har du den ja overraskende nok eneste E46 cab'en igår
janerik171187 Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Bombibooom! http://www.finn.no/finn/realestate/home ... e=28061488 Hva synes dere om denne leiligheta? Tror jeg la den ut her om dagen men kan ikke se at jeg har fått noen svar. Sender fattern og broren min på visning da jeg er på jobb hele uka. sikkert grei den, men jeg hadde heller gått for hus, da kan du jo lage deg en garasje til 02'n etterhvert
Anbefalte innlegg