Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehehe, las nettopp den jeg og! :) Som om ikke det er nokk jobb med full detailing på en bil.. :P Kult at noen tar seg bryet med å gjøre noe annerledes! ;)

Er så greit på E34en, av med ett deksel og bytte pæra. Gjort på 2 minutter :P

Sånn er det på E46 også... enkelt og greit... :)

Tungvindt å bytte pærer på Audi vertfall! På sjåførsiden er det rimelig straight forward. Litt trangt siden motoren er såpass langt fram, men på passasjersiden må man demontere luftfilterboksen for å komme til! #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja..naboen her polerer og vokser snøfreseren, postkassa og gressklipperen :roll: Han har nettopp handla seg ny Passat, den gamle som han bytta inn og hadde hatt i tre år fra den var ny var mer strøken når den ble bytta inn enn når den ble hentet ut for tre år siden :applause:

Han er midt sagt ikke helt normal i hode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kjøper sånn en til e-klassen så får jeg 218hk og 490nm...

Men volvoratti`n er best. <3

Har du noe erfaringer å dele om V50 din? Damen driver å snuser litt på S40 for tiden. Har mest lyst på 2.0D, men kryr ikke akkurat av de. Da er vel alternativet 1.6D :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja..naboen her polerer og vokser snøfreseren, postkassa og gressklipperen :roll: Han har nettopp handla seg ny Passat, den gamle som han bytta inn og hadde hatt i tre år fra den var ny var mer strøken når den ble bytta inn enn når den ble hentet ut for tre år siden :applause:

Han er midt sagt ikke helt normal i hode...

er det som er litt gøy også.. at et finnes slike folk. da er det gøy for oss som vil ha slike biler som er dullet og koset med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...