Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På nyere volvo er det ett stag som holder lykta på plass...Åpne panser, dra ut stag, hele lykta kommer ut, bytte pære, og montere tilbake..enkelt som F :)

DET er lettvint det! :wink:

Skrevet

Hehehe, las nettopp den jeg og! :) Som om ikke det er nokk jobb med full detailing på en bil.. :P Kult at noen tar seg bryet med å gjøre noe annerledes! ;)

Er så greit på E34en, av med ett deksel og bytte pæra. Gjort på 2 minutter :P

Sånn er det på E46 også... enkelt og greit... :)

Tungvindt å bytte pærer på Audi vertfall! På sjåførsiden er det rimelig straight forward. Litt trangt siden motoren er såpass langt fram, men på passasjersiden må man demontere luftfilterboksen for å komme til! #-o

Skrevet

Jaja..naboen her polerer og vokser snøfreseren, postkassa og gressklipperen :roll: Han har nettopp handla seg ny Passat, den gamle som han bytta inn og hadde hatt i tre år fra den var ny var mer strøken når den ble bytta inn enn når den ble hentet ut for tre år siden :applause:

Han er midt sagt ikke helt normal i hode...

Skrevet
Om jeg kjøper sånn en til e-klassen så får jeg 218hk og 490nm...

Men volvoratti`n er best. <3

Har du noe erfaringer å dele om V50 din? Damen driver å snuser litt på S40 for tiden. Har mest lyst på 2.0D, men kryr ikke akkurat av de. Da er vel alternativet 1.6D :?

Skrevet
Jaja..naboen her polerer og vokser snøfreseren, postkassa og gressklipperen :roll: Han har nettopp handla seg ny Passat, den gamle som han bytta inn og hadde hatt i tre år fra den var ny var mer strøken når den ble bytta inn enn når den ble hentet ut for tre år siden :applause:

Han er midt sagt ikke helt normal i hode...

er det som er litt gøy også.. at et finnes slike folk. da er det gøy for oss som vil ha slike biler som er dullet og koset med :)

Skrevet

Saaataan... Sitter og leser gjennom litt av hva jeg har skrevet her i tiden som har vært. Ganske flaut! Hadde ikke de beste norsk kunnskaper i 2006 ser jeg.. Åssen går det med bimmers om dagen? Er så sjeldent her inne lenger jeg..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...