Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Wd40 og varme, men pass på at WD40 brenner sinnsykt godt ;)

Den bader i WD40 as we speak, så da får man se om man klarer å varme uten å tenne på bilen i mårra. :)

Oldschool pakistansk dass:

[ Bilde ]

Hadde slikt "dass" på ene hotellet jeg hadde utenfor Tokyo for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så menn er mer menn i Moss enn i Bardufoss?

Snålt :wink:

Var mer ment til tiden stasjonert i Bardufoss. Finnes jo nesten ikke kvinnfolk der. Ikke slå alle nordlendinger under en kam altså. trengte ikke å dra lengre enn tromsø før det ble liv

Kanskje ikke så rart, da søringene sender alle ballsekker som deg nordover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal andre veien.. Kr-sund til oslo.. Hente e-klassen <3

Da kjører du Kr. Sund - Atlanterhavsvegen - Bud - Molde - Åndalsnes - Oslo

Så tar du og madammen ei natt i Molde på Rica Seilet Hotell. Må være prima å sitte i skybaren med et glass vin eller noe :) !

Kona blir ikke med...9 dager til termin..Lite interessert i å ta fly,kjøre lange strekninger eller glass med vin :P

Men ja...atlanterhavsvegen.. den har jeg alltid hatt lyst til å passere... Stoppe der og ta no fete bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ideelle hadde vel vert å felt dassen ned i gulvet, så man kan ligge og drite? Hvorfor har ingen tenkt på det før?

Oldschool pakistansk dass:

[ Bilde ]

Hmm.. Skeptisk til å bruke vannkanne som dopapir..

Vel..man bruker papir...også vasker mann med vann..og tørker... Ren rumpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne hadde de noen plasser i Spania også, var håndtak på veggen på hver side som du kunne holde deg i hvis du skulle "rygge en Snickers" :lol: Bommer du på hullet i gulvet da så har du jo en case da.... :wink:

På 80-tallet hadde de slike toaletter på enkelte rasteplasser langs den sydlige motorveien i Frankrike også. Jeg har ikke selv testet elendigheten... knep rumpeballene sammen og kjørte videre... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blirre kristiansund på meg lørdag morgen.. Noen som vil anbefale raskeste vei hjem til Oslo?

skal finne deg og plage deg med forden :mrgreen:

raskeste er kjøre til molde, så åndalsnes, dombås, lillehammer osv. på e6

Hahaha ja er bare å følge etter meg :P Burger i kristiansund? :P

Ja tenkte den ruta der selv.. Har kjørt tur-retur åndalsnes ifjor sommer..fine veier egentlig..Passe på å ikke bli stoppet av lensmannen på dombås denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal andre veien.. Kr-sund til oslo.. Hente e-klassen <3

Da kjører du Kr. Sund - Atlanterhavsvegen - Bud - Molde - Åndalsnes - Oslo

Så tar du og madammen ei natt i Molde på Rica Seilet Hotell. Må være prima å sitte i skybaren med et glass vin eller noe :) !

Kona blir ikke med...9 dager til termin..Lite interessert i å ta fly,kjøre lange strekninger eller glass med vin :P

Men ja...atlanterhavsvegen.. den har jeg alltid hatt lyst til å passere... Stoppe der og ta no fete bilder :P

Såpass! :) Det er jo kult da. Men kjør over Atlanterhavsvegen, Molde, ferga mellom Sølsnes-Åfarnes så passerer du Åndalsnes og så er det vel bare å peise på til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...