Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
spør her i staden for å lage ny tråd!

125 i 80 sone? nokon så har formeining om kva straffe blir? Onkel blå tok lappen :P

Førerkortbeslag og 7800kr i bot mener jeg. 5km\t høyere og det hadde blitt samfunnstraff.

Skrevet
Noen hær som vet hvordan man får bort det viruset fra datan hvor det står at du må betale x antall tusen til politiet?

Kjør en runde med Ccleaner og Malwarebytes. Det tar knekken på det meste.

Skrevet

125 i 80 sone? nokon så har formeining om kva straffe blir? Onkel blå tok lappen :P

Førerkortbeslag og 7800kr i bot mener jeg. 5km\t høyere og det hadde blitt samfunnstraff.

noko anelse på kor lenge førerkorte e beslaglagt?

Skrevet
Nydelig vær i Ålesund idag !

[ Bilde ]

Herlig vær sørover kysten i dag ja :) Vi er på tur til Mjølstadneset, Fosnavågen, med båten.. Fantastisk og være på sjøen i slikt vær! Blir nesten våryr...... :lol:

Skrevet

Usjda, det er ikke gøy... Vært fotgjenger siden august selv.. :o De bruker tabeller.. Jeg ble tatt i 100-sone.

Skrevet

noko anelse på kor lenge førerkorte e beslaglagt?

I verstefall 8 måneder.. :(

Skrevet

Dere må ikke drive å kjøre fort inn i kontroll ;) Det er aldri lønnsomt!

Tvilsomt at du kan få formildende straff på slikt.. Er vel ikke mange som klarer det, hverken med skriv fra evt arbeidsgiver eller andre ting..

Skrevet
Dere må ikke drive å kjøre fort inn i kontroll ;) Det er aldri lønnsomt!

Tvilsomt at du kan få formildende straff på slikt.. Er vel ikke mange som klarer det, hverken med skriv fra evt arbeidsgiver eller andre ting..

hehe lettare sagt enn gjort! :P Men e jo kje anna å gjer enn å godta ka enn da måtte bli :)

Skrevet

Sant.. Alltid noen som er på feil sted til feil tid! Heldigvis aldri fått hverken bot eller mistet lappen etter 9år bak rattet, bank i bordet!

Tror nok ikke du har stort annet valg nei :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...