Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Min Samsung S3 har overlevd mange fall ned i flisgulv, med vann osv, da jeg jobber i en vaskehall. Den blir våt, er fuktig luft hele tiden, og har skruer, nøkler og alt mulig i lommene med telefonen, og har ikke skjermbeskyttelse på heller. Den er ripefri i skjermen, og telefonen fungerer som om den var helt ny. Den er litt treg, men det er nok pga alle de app'ene jeg har på den. Og alle Spotify spillelistene som tar EN DEL plass :D

Gleder meg til jeg kan kjøpe meg Note 2 som privat tlf, så blir S3 jobb tlf.

Var skeptisk til Samsung, da jeg hadde Sony Ericsson Xperia ARC tidligere og var knall fornøyd med den, men Samsungen var over all forventning :) Hadde iPhone 3gs en gang tidligere, men den bytta jeg til en HTC HD2. Den knuste etter første treff med bakken.

iPhone føler jeg er mer underholdning, enn en tlf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min omgangskrets er det omvendt.. Her kjøpes det skjermer på Ebay i hytt og gevær, spesialskrutrekkere og bakdeksel som knuser og byttes i et kjør. Det virker ikke som de behandler telefonene stygt heller. Selv har jeg en HTC, den jekkes det øl med og har levd et strevsomt liv i min gamle jobb, overlevde fritt fall fra en lift jeg sto i på jobb, anslagsvis 7-8meter ned :P Rett i asfalten.

Iphone er sikkert en god telefon det også, hadde det ikke vært for at jeg ikke bryr meg stort om telefoner lenger hadde sikkert jeg også hatt Iphone.. Iphone var heller ikke kompatibel blant systemene som ble brukt i gamle jobben(der jeg fikk min HTC fra).

Jeg vet ikke helt Fredrik 90, det virker som om du har svaret på alt, det du faktisk har selv er det som funker, åkke som. Jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig, men jeg har lagt merke til flere tilfeller og jeg kan se et mønster her.

Okei..... :roll:

Selvsagt har jeg kun ting som funker, virker det ikke som jeg vil så kvitter jeg meg med det snarest. Har i alle år hatt Nokia som telefon, solide og gode telefoner om alltid har virket for meg. Så skulle jeg ha smarttelefon og da ble det en Samsung Ace ett eller annet, helt grei men veldig kontete å tungvindt å bruke. Så ble det IPhone som for meg har fungert ypperlig så langt, ingen knuste skjermer og den er lett å bruke og forstå.

Samme med bil, hadde Audi i ett år. Jækla herlig og lekker A6 med myk og fin V6er, men bilen var ikke så driftsikker som jeg ønsket så da ble det BMW igjen da jeg hadde gode erfaringer med min tidligere E39. BMW funker fjell for meg og derfor har jeg det merket.

Det er noe jækla inngrodd i noen av dere som henger her inne støtt, er faen ikke lov å være fornøyd med det man har. Må dere jaggu skjerepe dere litt, kanskje på tide å se litt på seg selv [-X Enten det eller så får dere lære å leve med det, for det er slik jeg er og skriver....

Skjønner ikke at du gidder en gang E24Bimmer... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min iPhone 4 i godt over to år nå. Den har fungert 99% frem til nå. Tuller litt av og til på kameraet ved at bildet "fryser" under fokusering, men det kommer av at jeg har mistet tlf x antall ganger i gulvet, både tregulv og betonggulv. Alt fra hoftehøyde og lavere. Har ennå ikke knust verken skjærm eller bakside.

Fruens iPhone 4S har ramlet på asfalten, blitt tråkket på og ligget i bukselomma når hu plumpet i vannet, også den fungerer 99%. Der er det kun blitzlampa som lyser svakt av og til selv om tlf er i hvilemodus.

Tro meg, jeg har aldri hatt en så skuddsikker tlf tidligere og jeg har hatt mobiltlf siden midten av 90-tallet.

Jeg har en Sony Ericcson 800 ett eller annet fra attenhundreoghengekøye.

Den har alt jeg trenger, kan både ringe og sende sms ;)

Har mista den i gulvet hele 3 ganger siden 2006 8)

Den funker som faen, eneste problemet er at batteriet begynner bli noe dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe jækla inngrodd i noen av dere som henger her inne støtt, er faen ikke lov å være fornøyd med det man har. Må dere jaggu skjerepe dere litt, kanskje på tide å se litt på seg selv [-X Enten det eller så får dere lære å leve med det, for det er slik jeg er og skriver....

Skjønner ikke at du gidder en gang E24Bimmer... :roll:

Nå er det vel mer at du ikke aksepterer at andre ting fungerer like fint som "ting" du selv har. HTC fungerer vel like bra som iPhone i dette tilfellet. Så du trenger ikke å komme med den arrogante tonen og ikke minst dette smilefjeset overalt: :wink:

På et forum må du regne med at folk har forskjellige meninger, og hvis du ikke kan være ydmyk og forstå at andre merker er vel så brukbart / om ikke bedre har du ingenting på et forum å gjøre.

Du refererer ofte til "merce" folka her inne, fordi du mener BMW er såååå forbanna mye bedre. Dette irriterer og terger opp mange her, i tillegg kommer du med nedlatende og arrogante smiletegn og utsagn.

Et par ord du bør lære deg er Allsidig og ydmyk. Trenger ikke å stå på ditt HELE tiden vettu " ;) "

Forresten, er ikke ment som personhets eller noe slikt, men det blir så dårlig stemning her inne til tider. Det virker ikke som du har helt forstått hvorfor folk oppfører seg på måten de gjør heller, så prøver å forklare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et forum må du regne med at folk har forskjellige meninger....

Nemlig... så la Fredrik skrive det han har lyst til uten at du eller noen andre prøver å rette på ham hele tiden. Gå etter ballen og ikke spilleren... argumenter mot hans evt. fanboys BMW er alltid best argumenter istedenfor å kritisere Fredrik som person (eller formen på innleggene han skriver)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten Fredrik :) Folk kan selvsagt ha sine meninger og erfaring her i fred uten at andre skal gå løs på dem, men jeg er også i min fulle rett til å trekke disse meningene i tvil da jeg kan ha stikk motsatt oppfattelse av f eks holdbarheten på diverse mobiltelefoner. Hvis det er slik på ett nettforum at du lar seg irritere og provosere av måten andre skriver på så er det vel kanskje du som burde ta deg en puse. Men nok om dette....

I dag skinner sola og været er fint og jeg skal bort på Bavaria med 325en på service :) Tenkte rett og slett å spasere det stykket fra Bavaria og bort til jobb, så får man litt frisk luft og mosjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man på et forum hele tiden klarer å erte på seg gamle og nye brukere burde det gå opp et lys, er det det virkelig alle andre som er problemet da? De aller fleste her inne bryr seg nevneverdig lite om hva andre brukere synes om ditten og datten. Men når det går over til noe som totalt mangler rot i virkeligheten vil det trigge en til å svare kvasst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaling til kompressor da noen? Skal bli mest brukt til spikerpistol, muttertrekker, og andre luftverktøy. Og som nevnt tidligere, litt hjemmelakkering:)

Siste jeg linket til skal nok klare det meste

Det innlegget gikk meg hus forbi! Takker:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min omgangskrets er det omvendt.. Her kjøpes det skjermer på Ebay i hytt og gevær, spesialskrutrekkere og bakdeksel som knuser og byttes i et kjør. Det virker ikke som de behandler telefonene stygt heller. Selv har jeg en HTC, den jekkes det øl med og har levd et strevsomt liv i min gamle jobb, overlevde fritt fall fra en lift jeg sto i på jobb, anslagsvis 7-8meter ned :P Rett i asfalten.

Iphone er sikkert en god telefon det også, hadde det ikke vært for at jeg ikke bryr meg stort om telefoner lenger hadde sikkert jeg også hatt Iphone.. Iphone var heller ikke kompatibel blant systemene som ble brukt i gamle jobben(der jeg fikk min HTC fra).

Jeg vet ikke helt Fredrik 90, det virker som om du har svaret på alt, det du faktisk har selv er det som funker, åkke som. Jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig, men jeg har lagt merke til flere tilfeller og jeg kan se et mønster her.

Okei..... :roll:

Selvsagt har jeg kun ting som funker, virker det ikke som jeg vil så kvitter jeg meg med det snarest. Har i alle år hatt Nokia som telefon, solide og gode telefoner om alltid har virket for meg. Så skulle jeg ha smarttelefon og da ble det en Samsung Ace ett eller annet, helt grei men veldig kontete å tungvindt å bruke. Så ble det IPhone som for meg har fungert ypperlig så langt, ingen knuste skjermer og den er lett å bruke og forstå.

Samme med bil, hadde Audi i ett år. Jækla herlig og lekker A6 med myk og fin V6er, men bilen var ikke så driftsikker som jeg ønsket så da ble det BMW igjen da jeg hadde gode erfaringer med min tidligere E39. BMW funker fjell for meg og derfor har jeg det merket.

Det er noe jækla inngrodd i noen av dere som henger her inne støtt, er faen ikke lov å være fornøyd med det man har. Må dere jaggu skjerepe dere litt, kanskje på tide å se litt på seg selv [-X Enten det eller så får dere lære å leve med det, for det er slik jeg er og skriver....

Skjønner ikke at du gidder en gang E24Bimmer... :roll:

Jeg bytter en skjerm i uka ca og vi har 50 Iphone's i bedriften :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste her inne bryr seg nevneverdig lite om hva andre brukere synes om ditten og datten. Men når det går over til noe som totalt mangler rot i virkeligheten vil det trigge en til å svare kvasst.

Hvis du mener at det er slik kan du helt fint argumentere mot disse påstandene uten å kritisere personen eller formen på dine meddebattanter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min omgangskrets er det omvendt.. Her kjøpes det skjermer på Ebay i hytt og gevær, spesialskrutrekkere og bakdeksel som knuser og byttes i et kjør. Det virker ikke som de behandler telefonene stygt heller. Selv har jeg en HTC, den jekkes det øl med og har levd et strevsomt liv i min gamle jobb, overlevde fritt fall fra en lift jeg sto i på jobb, anslagsvis 7-8meter ned :P Rett i asfalten.

Iphone er sikkert en god telefon det også, hadde det ikke vært for at jeg ikke bryr meg stort om telefoner lenger hadde sikkert jeg også hatt Iphone.. Iphone var heller ikke kompatibel blant systemene som ble brukt i gamle jobben(der jeg fikk min HTC fra).

Jeg vet ikke helt Fredrik 90, det virker som om du har svaret på alt, det du faktisk har selv er det som funker, åkke som. Jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig, men jeg har lagt merke til flere tilfeller og jeg kan se et mønster her.

Samme gjelder min omgangskrets, hadde iPhone4 i to år. Kjempe fornøyd, bytta dog skjerm 4(!) ganger. Har hatt min S3 i ett år nå, ikke vært nødvendig og bytte skjerm på den enda. I løpet av det siste året har jeg vel byttet sikkert 20 skjermer på diverse iPhones for kompiser i min vennekrets.

Ikke kom her og si at iPhone tåler MER enn en S3, da tar du bare feil Fredrik. Rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...