Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bavaria ble visst ikke ferdige med bilen min i dag så de har vært så greie å låne meg en leiebil. En 2013 Honda Civic 1,4 8) Artig doning det, litt sånn romskip aktig dasjbord med skjermer og digitale displayer :) 1,4 med 100 hester holdt overraskende godt men jeg må innrømme at 520en plutselig føltes sprek :lol:

Jøss.. ;-)

Skrevet

Var jo ikke spesielt god service å ikke bli ferdig med service til avtalt tid, spør du meg. Aldri opplevd det på service med Audien min.

Skrevet
Var jo ikke spesielt god service å ikke bli ferdig med service til avtalt tid, spør du meg. Aldri opplevd det på service med Audien min.

Årsaken var at i tillegg til Service så hadde de Vehichle inspection på bilen og der fant en foring som måtte byttes, vindusviskere og dieselfilter så derfor tok det lengre tid en ventet. Men det hindrer jo ikke meg, fikk låne bil så jeg klager ikke :)

Skrevet
Cs 1.6 er bedre, mer back te the basics :P

Cs GO er forsåvidt også noe du bør skjekke ut, er ganske billig på steam :D

Savner CRT-skjerm, stasjonær data og en god kontorstol kun på grunn av 1.6.

Den beste CS versjonen i mine øyne er fortsatt 1.5, den var knall!

Men CS GO funker på Mac´en også, så det er CS GO for min del nå.

Skrevet
Husker den tida da va satt 5 stykker rundt spisebordet hjemme å spilte cs.

Oh crap, er bare et par år sia...

:lol:

Gode tider det, husker jeg begynte når vi hadde ISDN. Geez ping ble aldri det samme igjen.

Skrevet

Den følelsen når du klarer Noscope Headshot med AWP å sier til alle at det er skills, men det er engetlig at du har fyrt av et random skudd i panikk å hatt griseflaks.

Skrevet
Den følelsen når du klarer Noscope Headshot med AWP å sier til alle at det er skills, men det er engetlig at du har fyrt av et random skudd i panikk å hatt griseflaks.

x2 med DGL :)

Skrevet
Cs 1.6 er bedre, mer back te the basics :P

Cs GO er forsåvidt også noe du bør skjekke ut, er ganske billig på steam :D

Savner CRT-skjerm, stasjonær data og en god kontorstol kun på grunn av 1.6.

Den beste CS versjonen i mine øyne er fortsatt 1.5, den var knall!

Men CS GO funker på Mac´en også, så det er CS GO for min del nå.

Du glemte den gode gamle Compaq musa som florerte!

Beste CS musa :)

il_570xN.251462780-e1310466892144.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...