Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, se hva man får for 15.000 £ i GB... http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... rbo/288031

De ligger vel over millionen i Norge? :D

What! :o lurer på hva engangsavgiften er på en slik en!

Totalt i engangsavgift: 581 177,00

Totalpris for dette kjøretøyet inkludert avgifter: 745 177,00

Med andre ord, når engangsavgiften er lagt på er denne bilen mellom 4 og 5 ganger dyrere enn den var i utgangspunktet! :shock::shock::shock: Go Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så lenge siden? Jeg snoka rundt på sykehuset selv om de sa at jeg burde dra hjem :P

hehe ja :P blir der oppe ca 2 uker.. men dama skal sove hjemme en noen dager, til hun kan ha han på eget rom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Gunvor er din bestemor? Hehe, det har vært en god del snakk om henne her i huset, hun som ''går igjen''!

Det var bestemora mi ja, på farsiden! :)

Hun var veldig sta og ville ha ting på sine måter, så det skulle jaggu ikke forbause meg om hun gikk igjen der! :lol:

Hehe, han som bodde her før sa at når det begynte å bli rotete på kjøkkenet kom hun fram :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis kebaben i lillestrøm! Minutburgeren tror jeg det heter der :P Savner den kebaben... Bli nok snart en tur dit ja :P

Blir ikke noe kebab nei, skal spise ordentlig mat i kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stadig overrasket over amerikanere og deres bilkunnskaper... Akkurat nå sitter jeg og leker litt med Forza, og en gjeng med 14 åringer og en amerikaner som hvertfall hadde lappen satt og diskuterte.. amerikaneren nevnte en bil som hadde 24-ventilers motor.. "Det er mange ventiler, så da vet man selvsagt at det er en rask bil".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...