Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tør å påstå at min E36 blir skamrå med 1000-metere! :D

Bilder gjør en stor forskjell når man skal forestille seg resultatet; Nytern... :)

Enig, men "1000-metere" og "skamrå" i samme setning?

Tror ærlig talt Nyttern er mer overbevisende enn bildet vil være. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på inntauerne på south beach, FY FAEN! For et sirkus

Haha, helt enig xD

sent from my microwave using tapatalk

Kanskje dette kunne vert en forretningside i norge? Man har da rett til å taue bort hiler som står på egen eiendom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.

Fikk igjen bilen i dag fra karrosseriverksted. De har bytta ut bakdøra pga skade, men de har valgt å sette på chromesøtlist når det står sorte m-tech lister rundt hele bilen #-o

Ser jo rimelig dust ut med en chrome list og resten shadowline.

Dette finner jeg meg ikke i. Bilen kom inn med sort list og skal ut igjen med sort list.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.

Fikk igjen bilen i dag fra karrosseriverksted. De har bytta ut bakdøra pga skade, men de har valgt å sette på chromesøtlist når det står sorte m-tech lister rundt hele bilen #-o

Ser jo rimelig dust ut med en chrome list og resten shadowline.

Dette finner jeg meg ikke i. Bilen kom inn med sort list og skal ut igjen med sort list.

Litt typisk; noen gjør en feil ved bestilling som oppdages ved montering. Men bilen skal være ferdig til levering den dagen så delen gjøres ferdig uten å nevne problemet for kunde. :|

Hva er en søtlist, forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på inntauerne på south beach, FY FAEN! For et sirkus

Haha, helt enig xD

sent from my microwave using tapatalk

Kanskje dette kunne vert en forretningside i norge? Man har da rett til å taue bort hiler som står på egen eiendom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Helt enig! Blir du med på å være gründer Xavi0n :P?

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stadig overrasket over amerikanere og deres bilkunnskaper... Akkurat nå sitter jeg og leker litt med Forza, og en gjeng med 14 åringer og en amerikaner som hvertfall hadde lappen satt og diskuterte.. amerikaneren nevnte en bil som hadde 24-ventilers motor.. "Det er mange ventiler, så da vet man selvsagt at det er en rask bil".....

Hehe, jeg husker da jeg var liten og mine foreldre hadde en burgunderrød Mazda 626 2,5 V6. Samtlige unger i nabolaget konkluderte med at dette var en racerbil siden den hadde en lav integrert spoiler i bakluka og dobble blanke eksos stusser. Var ikke mindre kult at antenna på bakskjermen gikk opp og ned når man startet og stoppet bilen :wink: Da den ble byttet i en helt standard E34 525i var det ingen av ungene som hevet øyenbrynene eller ble fascinert, den voksene andelen av naboene derimot ble det.. :P

usxsaplilpendcuyzyyt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på inntauerne på south beach, FY

Haha, helt enig xD

sent from my microwave using tapatalk

Kanskje dette kunne vert en forretningside i norge? Man har da rett til å taue bort hiler som står på egen eiendom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Helt enig! Blir du med på å være gründer Xavi0n :P?

sent from my microwave using tapatalk

Jeg kan være han bøse skumle nordlenningen som ingen tør prøve seg på :D

Fyfan for et drittvær vi har hær nå. Var ute å kjørte (les:sladdet) sta å det var fokkskavler overalt.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...