Fredrik Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Jeg tør å påstå at min E36 blir skamrå med 1000-metere! Bilder gjør en stor forskjell når man skal forestille seg resultatet; Nytern...
Robkill Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Siden vi var inne på leiebil i USA i går, så kan jeg like så godt vise frem bilen jeg fikk lov til å ratte litt i Wadi Rum, Jordan. for tre uker siden
Xavi0n Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Ser på inntauerne på south beach, FY FAEN! For et sirkus
Kristiansan'årn Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Ser på inntauerne på south beach, FY FAEN! For et sirkus Haha, helt enig xD sent from my microwave using tapatalk
Der Barockengel Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Jeg tør å påstå at min E36 blir skamrå med 1000-metere! Bilder gjør en stor forskjell når man skal forestille seg resultatet; Nytern... Enig, men "1000-metere" og "skamrå" i samme setning? Tror ærlig talt Nyttern er mer overbevisende enn bildet vil være.
Xavi0n Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Ser på inntauerne på south beach, FY FAEN! For et sirkus Haha, helt enig xD sent from my microwave using tapatalk Kanskje dette kunne vert en forretningside i norge? Man har da rett til å taue bort hiler som står på egen eiendom. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Mantis Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Herregud. Fikk igjen bilen i dag fra karrosseriverksted. De har bytta ut bakdøra pga skade, men de har valgt å sette på chromesøtlist når det står sorte m-tech lister rundt hele bilen Ser jo rimelig dust ut med en chrome list og resten shadowline. Dette finner jeg meg ikke i. Bilen kom inn med sort list og skal ut igjen med sort list.
Der Barockengel Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Herregud.Fikk igjen bilen i dag fra karrosseriverksted. De har bytta ut bakdøra pga skade, men de har valgt å sette på chromesøtlist når det står sorte m-tech lister rundt hele bilen Ser jo rimelig dust ut med en chrome list og resten shadowline. Dette finner jeg meg ikke i. Bilen kom inn med sort list og skal ut igjen med sort list. Litt typisk; noen gjør en feil ved bestilling som oppdages ved montering. Men bilen skal være ferdig til levering den dagen så delen gjøres ferdig uten å nevne problemet for kunde. Hva er en søtlist, forresten?
Mantis Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 En søtlist er en list som er svært sjarmerende og søt Støtlist.. jo men det ser jo helt dust ut. Ser jo at det ikke skal være sånn!
Kristiansan'årn Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Ser på inntauerne på south beach, FY FAEN! For et sirkus Haha, helt enig xD sent from my microwave using tapatalk Kanskje dette kunne vert en forretningside i norge? Man har da rett til å taue bort hiler som står på egen eiendom. Sent from my iPad using Tapatalk HD Helt enig! Blir du med på å være gründer Xavi0n ? sent from my microwave using tapatalk
Fredrik 90 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Jeg blir stadig overrasket over amerikanere og deres bilkunnskaper... Akkurat nå sitter jeg og leker litt med Forza, og en gjeng med 14 åringer og en amerikaner som hvertfall hadde lappen satt og diskuterte.. amerikaneren nevnte en bil som hadde 24-ventilers motor.. "Det er mange ventiler, så da vet man selvsagt at det er en rask bil"..... Hehe, jeg husker da jeg var liten og mine foreldre hadde en burgunderrød Mazda 626 2,5 V6. Samtlige unger i nabolaget konkluderte med at dette var en racerbil siden den hadde en lav integrert spoiler i bakluka og dobble blanke eksos stusser. Var ikke mindre kult at antenna på bakskjermen gikk opp og ned når man startet og stoppet bilen Da den ble byttet i en helt standard E34 525i var det ingen av ungene som hevet øyenbrynene eller ble fascinert, den voksene andelen av naboene derimot ble det..
Xavi0n Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Ser på inntauerne på south beach, FY Haha, helt enig xD sent from my microwave using tapatalk Kanskje dette kunne vert en forretningside i norge? Man har da rett til å taue bort hiler som står på egen eiendom. Sent from my iPad using Tapatalk HD Helt enig! Blir du med på å være gründer Xavi0n ? sent from my microwave using tapatalk Jeg kan være han bøse skumle nordlenningen som ingen tør prøve seg på Fyfan for et drittvær vi har hær nå. Var ute å kjørte (les:sladdet) sta å det var fokkskavler overalt. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Jokkke Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Noen som vet om det er mulighet til å sette opp GPS-sporingssystem i bilen som kan følges via PC, med hastighet og plassering osv.?
Larsgunnar Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Hehe, han som bodde her før sa at når det begynte å bli rotete på kjøkkenet kom hun fram Hahaha! Tenkte meg det måtte være noe sånt ja Har du selv lagt noe merke til at hun går igjen?
Anbefalte innlegg