Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Knirkeforing VS Magnus -> 0 - 1

Lett match, en time så var begge to bytta, kjempegøy når man har riktig verktøy :mrgreen:

Bilen fikk også nye kyllingbein og bremseskiver foran ( vibrerer fortsatt, gir opp! ).

God helg folkens!

Casterstag? Sjekka det? Har litt vibrering i kjerra til han far også når man bremser på motorvei, tror ikke det er skivene.

Nytt, Meyle HD. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannstang/snekke, hjullager(dersom disse er av den koniske typen, kanskje heller tvilstomt)?

Tannstang er tight, hjullager er nye. :x

Kan røpe at bilen ble VÆRRE med nye skiver, drittskiver. ( Nei, jeg har ikke råd til de dyre skivene, de koster mer enn halvparten av det jeg lever på per måned )

Så morgendagen blir det en tur i verkstedet for å sette på de gamle skivene igjen - bummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannstang/snekke, hjullager(dersom disse er av den koniske typen, kanskje heller tvilstomt)?

Tannstang er tight, hjullager er nye. :x

Kan røpe at bilen ble VÆRRE med nye skiver, drittskiver. ( Nei, jeg har ikke råd til de dyre skivene, de koster mer enn halvparten av det jeg lever på per måned )

Så morgendagen blir det en tur i verkstedet for å sette på de gamle skivene igjen - bummer.

Loven sier at ingen skal ha mindre enn 5500 pr mnd. etter at regningene er betalt.

Bildeler kommer selvsagt ikke under regninger så klart men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannstang/snekke, hjullager(dersom disse er av den koniske typen, kanskje heller tvilstomt)?

Tannstang er tight, hjullager er nye. :x

Kan røpe at bilen ble VÆRRE med nye skiver, drittskiver. ( Nei, jeg har ikke råd til de dyre skivene, de koster mer enn halvparten av det jeg lever på per måned )

Så morgendagen blir det en tur i verkstedet for å sette på de gamle skivene igjen - bummer.

Loven sier at ingen skal ha mindre enn 5500 pr mnd. etter at regningene er betalt.

Bildeler kommer selvsagt ikke under regninger så klart men..

Spørs om det gjelder for studenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det gjelder for studenter :)

Ser ingen grunn whatsoever til at studenter trenger mindre mat enn folk som ikke gidder å jobbe, eller evt folk som har valgt å flytte hit pga at de ikke gidder å jobbe i landet de egentlig bor i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannstang/snekke, hjullager(dersom disse er av den koniske typen, kanskje heller tvilstomt)?

Tannstang er tight, hjullager er nye. :x

Kan røpe at bilen ble VÆRRE med nye skiver, drittskiver. ( Nei, jeg har ikke råd til de dyre skivene, de koster mer enn halvparten av det jeg lever på per måned )

Så morgendagen blir det en tur i verkstedet for å sette på de gamle skivene igjen - bummer.

Loven sier at ingen skal ha mindre enn 5500 pr mnd. etter at regningene er betalt.

Bildeler kommer selvsagt ikke under regninger så klart men..

Hva er da grunnen til at jeg hadde under 1500kr mnd å leve på da jeg bodde borte på vgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loven sier at ingen skal ha mindre enn 5500 pr mnd. etter at regningene er betalt.

Bildeler kommer selvsagt ikke under regninger så klart men..

Hva er da grunnen til at jeg hadde under 1500kr mnd å leve på da jeg bodde borte på vgs?

Jeg sitter igjen med ca 1000 til overs hver mnd om jeg baserer meg kun på studielånet... Så kommer bensin, mat og andre utgifter... Godt jeg jobber en del og er flink til å spare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...