Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hmmm måtte ty til orginal jekken gitt....fristelsen var for stor.

Meeeen den var både rusten, bøyd og vridd. Den tid den sorg, passa ikke i jekke hullet engang -.-

Gi deg på det , så du ikke ødelegger deg ! [-X

Ingen som kan hjelpe mega med det spm mitt om diffen ? :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm måtte ty til orginal jekken gitt....fristelsen var for stor.

Meeeen den var både rusten, bøyd og vridd. Den tid den sorg, passa ikke i jekke hullet engang -.-

Gi deg på det , så du ikke ødelegger deg ! [-X

Ingen som kan hjelpe mega med det spm mitt om diffen ? :D .

Tja virker som en grei diff det, nyoverhalt og? Eller hvertfall shimset. Men frakten blir vel på endel kroner? Veier jo endel denne diffen :D Eventuelt på sendt den med jetcarrier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig var det au ?:P

jepp, ikke noe å si på prisen, blir nok dyr frakt tho ?

uansett, 3.91 er jo litt "sjelden" utveksling, men den blir nok alt for høy. regner med girkassa di har 1:1 utveksling på 5. gir (regner med du har 328 zf kassa, husker ikke helt, men tror det er den utvekslinga den har på 5. sikkert andre som vet sikkert, getrag fra e36 har ihvertfall det). noe som vil gi deg en toppfart på rundt 160 (uten at jeg har regna på det) - noe som vil bli veldig slitsomt i lengden.

Jeg har 3.25 E30M3 utveksling på min M52, å den har toppfart på ca 200, og akser greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet viftereim igår på Merca. Haynesboka gav den 3 skiftnøkler i vanskelighetsgrad.

Det er like mye som de ga topp-pakningskifte. Jeg byttet reima på under 5 minutt, og det var barnemat.

Tror de som velger vanskelighetsgrad i Haynes kaster terninger under et lystig lag. Det er ikke første gangen jeg stusser på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig var det au ?:P

jepp, ikke noe å si på prisen, blir nok dyr frakt tho ?

uansett, 3.91 er jo litt "sjelden" utveksling, men den blir nok alt for høy. regner med girkassa di har 1:1 utveksling på 5. gir (regner med du har 328 zf kassa, husker ikke helt, men tror det er den utvekslinga den har på 5. sikkert andre som vet sikkert, getrag fra e36 har ihvertfall det). noe som vil gi deg en toppfart på rundt 160 (uten at jeg har regna på det) - noe som vil bli veldig slitsomt i lengden.

Jeg har 3.25 E30M3 utveksling på min M52, å den har toppfart på ca 200, og akser greit..

E har faktisk to liter kassa enda, men når e ser prisen på diff der i forhold til her, å går å ikke snakke om at e får mellom aksling til 800 til b28..

Så ka diff bør jeg ha? God aks å okei fart? Den som du hinta til over ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm måtte ty til orginal jekken gitt....fristelsen var for stor.

Meeeen den var både rusten, bøyd og vridd. Den tid den sorg, passa ikke i jekke hullet engang -.-

Gi deg på det , så du ikke ødelegger deg ! [-X

Ingen som kan hjelpe mega med det spm mitt om diffen ? :D .

Tja virker som en grei diff det, nyoverhalt og? Eller hvertfall shimset. Men frakten blir vel på endel kroner? Veier jo endel denne diffen :D Eventuelt på sendt den med jetcarrier?

Går det Ann å shimse org diff? En som ikke er brems på ? :P blir sikkert noe kroner i frakt ja -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...