Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da har Altibil AS slettet innleggene mine ang E30`n på facebooksiden deres, samt at jeg har blitt sperret fra å kommentere..!

Få alle her inne til å poste der så blir man vel hørt til slutt ;)

Er det ikke folk som kjøper bil som bør avgjøre markedspris for en bil, og ikke medlemmer av et diskusjonsforum? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke folk som kjøper bil som bør avgjøre markedspris for en bil, og ikke medlemmer av et diskusjonsforum? :?

Jo, men det forsvarer ikke prisen de har satt på den bilen der, i det heletatt.

Sitat:Prisen reflekterer bilens tilstand, samt etterspørsel i markedet. Med denne kan du komme på et hvilket som helst treff og høste pokaler. Gang på gang vinner disse bilene "People´s Choice" - Der spiller det ingen rolle om du har Ferrari eller Porsche.

Det der er jeg uenig i, og har gitt uttrykk for det både her og på siden dems. I tillegg fikk jeg privat post på facebook av en av de som jobber hos Altibil som spurte om på hvilket grunnlag jeg kunne si at bilen hadde vært kollisjonsskadet (noe som vises på fronten på bildene i annonsen), som jeg fortalte han. Jeg skrev saklig, og det gjorde han også, og hadde forståelse for at jeg som entusiast og over snittet interesse/peiling på E30 reagerte. Han pressiserte også at han privat, han som selger og altibil som firma ikke hadde samme syn på på prislappen som ble satt.

Jeg er jo klar over at de driver butikk og skal tjene penger, men jeg blir fortsatt provosert og oppgitt over annonsen og prisen, ganske enkelt :)

EDIT: så bli jeg over snittet engasjert enkelte ganger, og dette er en av de gangene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Altibil AS slettet innleggene mine ang E30`n på facebooksiden deres, samt at jeg har blitt sperret fra å kommentere..!

Ja jeg vil nå si de graver sin egen grav med å holde på sånn #-o De er tydelig klar over at de er godt ute på tynn is med denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tynn is vil jeg ikke kalle det.. De priser nå til hva de vil. Om noen kjøper den for den prisen tror jeg neppe, men det er jo lov å prøve..

Han skal hvertfall slite med videresalg om noen betaler 139 og vil ha opp imot samme pris tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Det står også at de har en brun E30 til inne.. lurer på om den strategisk ventes med å publiseres til denne er solgt :)

Vil ikke få den ene til å virke åpenbart bedre enn den andre ;) Markedsføring A-B-C..

Tilbudsvarer selges på Finn, de beste godsakene finner man i butikken ;) Så spørs det hvor bra "tilbud" tilbudet er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil uansett tro det ganske spenstig av de og drive salg av gamle E30'er som forhandler.

Kjøper har vel ganske gode rettigheter når det gjelder reklamasjon osv uansett hva som blir skrevet i kontrakt.

Mer enn om man kjøper privat mener jeg :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Altibil AS slettet innleggene mine ang E30`n på facebooksiden deres, samt at jeg har blitt sperret fra å kommentere..!

Få alle her inne til å poste der så blir man vel hørt til slutt ;)

Er det ikke folk som kjøper bil som bør avgjøre markedspris for en bil, og ikke medlemmer av et diskusjonsforum? :?

Er ikke medlemmer av et diskusjonsforum kjøpere? (Satt på spissen). Uansett tenkte jeg mer på bevisst feilinformasjon i annonsen. Ufint! Men selgere kan sette hva slags pris de selv ønsker, ingen tvil om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si en bil ligger tilsalgs for 182k (forhandler)

Hvor mye bør man prute. evt være fornøyd med?

Vil ikke være frekk heller.

Eksempel: Pen, velholdt og meget strøken 318, med pris som er lik 320'ene.

320'ene har gjerne litt småplukk, kjørt endel lengre, men det er de eneste 320ene til salgs.

De andre 318ene er mye billigere, men kan ikke sammenlignes på strøkenhet eller km stand.

Edit: bør vel legge til at dette ikke har noe å gjøre med E30en andre her diskuterer.

Håper på ny bil innen et par uker, og vil som sagt ikke virke frekk mot selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...