Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå klart å spore opp litt historie rundt E24n min! :mrgreen:

Motoren er hentet ut fra en 1980 modell E12 528i

Restaurert over en 9 års periode og karroseriet fikk en overhaling samt lakkering i 2004

"Den första information jag har om bilen är från december 2003. Då fanns ägaren i Växjö (november -95 till maj -06). Saluannonser fanns -04, -05 och -06 då den såldes till Stockholm/Vällingby."

Bilen ble importert fra Falun i Sverige i 2008 og hjem hit samme år :)

Hvor de felgene tok vei aner jeg ikke.. Synd igrunn! BBS/Mahle??

Bild3.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld tar vi griseprat til ett helt nytt nivå føler jeg :)

Hehehe :wink:

Jeg er selv ikke noe særlig fan av svinekjøtt, kan fint spise det men foretrekker nok oksekjøtt bedre ja :) Sau er jeg derimot ikke noe glad i, seige greier :?

Der er vi intet mindre enn 100% enige :)

Tenkte jeg skulle teste noe nytt og handla fåreburgere nylig, huffhuffhuff! Det både lukta og smakte rart :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen :P e92 skjermer passer ikke rett på e90.. må bygges om. vell vell, det var den drømmen om coupefront i dass :P

Det må brukes skjermer fra e90 M3, da denne har samme lykter om coupè. Dessverre ser det rart ut når ingenting er gjort med bakskjemene synes jeg (i motsetning til e92 og e93 M3, har e90 M3 bredere bakskjermer enn standardmodellen).

Dette ser man tydelig på denne ombygde e91-en:

51_885411668_xl.jpg

...som forøvrig kunne spart seg for M3-merke, det er trossalt en dieselbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå klart å spore opp litt historie rundt E24n min! :mrgreen:

Motoren er hentet ut fra en 1980 modell E12 528i

Hvor de felgene tok vei aner jeg ikke.. Synd igrunn! BBS/Mahle??

[ Bilde ]

Slektsforskning for bilidioter er kjempemoro!

De felgene er faktisk ikke BBS Mahle, det er Rial. 80-talls tuning til BMW, Mercedes W126 og Porsche. Jeg var i Malmø for et par år siden og kjøpte et sett slike til min eks-911. Felgene var gull - lav vekt og fett utseende :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppa av en kar på en slik stand fra Plan i dag på Rema 1000. Først sa jeg "Har dårlig tid" noe jeg jo faktisk hadde, men han begynte å spørre meg om bilen min utenfor.

"Eh det sä där M5 du körer eller?" og vi hadde en prat om hvordan jeg fikk til eksosen bak og hva jeg hadde gjort med bilen :lol: Han eide en S4 borte i sverige og var veldig opptatt av biler!

På den andre siden litt flaut å si det er en 2.5 bensin når folk spør om det er en M5 #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen :P e92 skjermer passer ikke rett på e90.. må bygges om. vell vell, det var den drømmen om coupefront i dass :P

Det må brukes skjermer fra e90 M3, da denne har samme lykter om coupè. Dessverre ser det rart ut når ingenting er gjort med bakskjemene synes jeg (i motsetning til e92 og e93 M3, har e90 M3 bredere bakskjermer enn standardmodellen).

Dette ser man tydelig på denne ombygde e91-en:

[ Bilde ]

...som forøvrig kunne spart seg for M3-merke, det er trossalt en dieselbil.

enig der, derfor jeg håpte på at vanlig e92 skjermer skulle passe. får da kunne jeg bygd om bilen jævla billig, sett bort ifra frontlyktene som koster en formue. ser utrolig teit ut med bredere skjermer foran enn bak.

får heller satse på kjøpe slik m3 replica fanger tilpassa e90 heller. ser nå greit ut det og, men litt mer unikt med e92 front.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...