Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sporer du gamle Eigere å ringer de eller hvordan får en info om bilen ?:P

Har hatt kontakt med forrige eier i noen allerede, facebook er en fin ting!

Han jobber på BMW og har tydeligvis undersøkt litt..

Han nevner også at de felgene sto på bilen da han vinket den farvel og bilen fant veien inn til Norge.. Så regner med at han jeg kjøpte bilen av(som kun importerte bilen og solgte den) solgte felgene separat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg heller jeg hadde gått for M-sport, 1M-look eller noe annet "spennende".

m-sport er veldig vurdert, men syns det kreler av m-sport rundt på veiene. er ikke mange jeg har sett rundt med m3 i distriktet.

hvor mye bal er det å få på 1M da? peiling hvor det er å skaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-sport er veldig vurdert, men syns det kreler av m-sport rundt på veiene. er ikke mange jeg har sett rundt med m3 i distriktet.

hvor mye bal er det å få på 1M da? peiling hvor det er å skaffe?

Ikke for å være frekk, men dette kom opp på det første resultatet på google:

1m Look E90 Sedan Front Bumper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er herved ubrukelig til å søke på google :lol: første jeg gjorde, men fant bare til e92 front :P

men blir uansett rimelig uaktuelt å legge 2000$ + moms og frakt for en framfanger for min del. svir hardt på lærlinglønn det. var dog utrolig fet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kengeru anbefales ;)

Og krokodille ;)

Kenguru har jeg også smakt (halen)... helt greit som barbie. Av mer eksotiske ting er faktisk hval veldig godt selv om det politisk/miljømessig ikke er OK. Jeg har også spist bison, men det smakte ikke så veldig forskjellig fra okse/ku. Jeg foretrekker elgekjøtt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.... Så lenge jeg har gjort min plikt i å undersøke om maten er halal, og selger av maten kan verifisere at maten er halal, så kan ikke jeg lastes for at jeg har spist haram mat...

Haram er på sunnmøre, har aldri spist der jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...