Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

De viser Ayrton Senna filmen/dokumentaren på Viasat 4 nå! Starta nettop...

Er ikke det merce designeren?

:lol: Er tidenes F1 fyr. Jeg har satt på opptak, så gleder meg til å se det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neiii... Vi blir påtvingt Pysjå som firmabil nå... Et par stakkarer som har fått seg Partner med såkaldt firehjulstrekk... Som ikke virker... Foreløbig har jeg styrt unna, men det går mot slutten for min Hiace også. Ser dog ut til at jeg kan få en Expert i stedet, alt er bedre enn Partner! :shock:

Alt må vel være bedre enn Hiace :P Er jo forhistoriske biler som er grusomme å kjøre, forferdelig daue, jævlig bråkete og tørste :roll:

En kompis har grei arbeidsbil, en nyere Chevy Cargovan med V8er på 290 hester 8) Fettern min har helt ny Transporter med 180 hester, DSG og firehjulstrekk. Ikke så gal den heller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neiii... Vi blir påtvingt Pysjå som firmabil nå... Et par stakkarer som har fått seg Partner med såkaldt firehjulstrekk... Som ikke virker... Foreløbig har jeg styrt unna, men det går mot slutten for min Hiace også. Ser dog ut til at jeg kan få en Expert i stedet, alt er bedre enn Partner! :shock:

Alt må vel være bedre enn Hiace :P Er jo forhistoriske biler som er grusomme å kjøre, forferdelig daue, jævlig bråkete og tørste :roll:

En kompis har grei arbeidsbil, en nyere Chevy Cargovan med V8er på 290 hester 8) Fettern min har helt ny Transporter med 180 hester, DSG og firehjulstrekk. Ikke så gal den heller :wink:

Du aner ikke hvor feil du tar, Fredrik! En Hiace kan du i alle fall stole på, selv om den er forferdelig å sitte i og bråker som faen. Det er ganske bra moment i den, og den tar seg frem relativt bra. Pysjå Partner er rett og slett ren søppel, bilen er ikke laget for 4x4 og dette dangelgreiene er noe de slenger på bilen i etterkant. Den er bedre å sitte i enn Hiacen, men det er søppel. Tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt ja! :D

E syns det e litt kjekkere å bygge/ oppgradere bil når e har garasje sjøl. Enn at den står å tar plass å garasja til fatterm.. Blir så dårlig stemning utav slikt :P

Kjøpt jeg og :-) Godt med selveier :-) Er også meget fornøyd med utsikten som var bedre enn jeg hadde turt å håpe på :-) Er bare å vente på litt varme så en kan sette seg på balkongen med en utepils :-)

n5okfz708e22e55canem.jpg

v5j9ysj2kovj4v528qlj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Danmark er det VW Amarok som gjelder som firmabil for håndtverkere og folk med litt spesielle krav/behov... :)

[ Bilde ]

Vi skal lease ny Pickup via europcar på jobben, og jeg prøvde og få de til å handle Amarok.

Dessverre var jo selvfølgelig avtalene mye bedre/gunstigere på en Isuzu :?

Kommer visst om 2 måneder, så får vi se om det er noe bil.

I mellomtiden har vi fått låne en ny hilux. Drittkjedelig bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Mexos... det hjelper bare man kommer ut av Oslogryta... :)

Jepp. Men dette er faktisk kun 5-6 min unna Trondheim sentrum når de blir ferdig med ny E6. Kan skimte at jeg har 4-felts e6 rett nedenfor så er ganske sentralt allikevel :-) (Merker heldigvis ikke så mye til trafikkstøy :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...