Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe.. Regnet med reaksjon. Ja, fotball som i ballspill. :-) Liker å følge med "light", har ett par favorittlag, men kan ikke navnet på alle spillerne.

Fikk med meg F1 og Finsk seier, ja. :-)

Det er kjærringa som er mest interressert, men dette er noe vi gjør sammen. Kommer oss litt bort fra ungene, slapper av sammen og koser oss med en kald en. :-)

Ikke noe i mot fotball ;) Men norsk fotball er så elendig... og ufattelig kjedelig. #-o

Får kjærringa en varm en etterpå? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått sansen for E91 i det siste... Er det noen spesielle problemer med den? 318 eller 320, gjerne med diesel, og helst m-tech. Hva må jeg regne med å betale for det? Er det en grei familiebil, eller blir det trangt?

Kjøpte meg nett e61. Glad for det nå i ettertid, pga plassen. Bor under en familie som nett kjøpte seg e91 lci, de angra litt på at di ikke valgte kjøpte e61, men det der er når smak og behag. Jeg får feks vogna på langs istedenfor på tvers i bagasjerommet. Har ein lita jente på en måned, så er greit med god plass i bagasjerommet :-) men som sagt, smak og behag!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått sansen for E91 i det siste... Er det noen spesielle problemer med den? 318 eller 320, gjerne med diesel, og helst m-tech. Hva må jeg regne med å betale for det? Er det en grei familiebil, eller blir det trangt?

Dette kommer nok ikke som noen bombe men hva med 325d? :) Disse begynner å bli rasende billige nå, får mye bil og motor for pengene her. Kanskje jeg skulle annonsert min før de blir for billige :wink:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40078996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått sansen for E91 i det siste... Er det noen spesielle problemer med den? 318 eller 320, gjerne med diesel, og helst m-tech. Hva må jeg regne med å betale for det? Er det en grei familiebil, eller blir det trangt?

virker som e9x serien er ganske sikkert kjøp, veldig fornøyd med min. eneste dyre feil jeg har hatt(som ikke jeg har klart å lage selv) er bensinpumpa til 7k. kjent feil jeg vet om er at en del sliter med at servo lekker osv. tett veivhus ventilasjon tror jeg og er ganske vanlig, værtfall på bensiner. dieselmotorene med partikkelfilter er nå ikke så alt for glad i bykjøring/daukjøring, som fleste diesler med det. er jo ikke akkurat noe svær familiebil men er jo ikke noe problem. klarer fint å brette voksne menn i baksetet, men ikke 3 stk over tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det egentlig? Slik jeg ser det er de grønne skiltene et uttrykk for et avgiftsmessig misfoster som burde avvikles til fordel for lavere bilavgifter generelt. Det må da være mye bedre å ha den samme bilen, men med fem sitteplasser... :)

Her i Danmark er det helt tullete. Vi har hvite skilter (alminnelige personbiler), gule skilter (tilsvarer de grønne norske) og gul/hvite skilter (også kalt "papagøyeskilter" - en slags mellomting mellom hvite og gule skilter som brukes hvis varebilen brukes til privatkjørsel).

Fordi det er artig med fenomener. Når dette har blitt nesten helt borte fra veiene er det tøft at det fortsatt forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet straff for kjøre mc uten lappen?

hørt at om man har kl.b fra før så får man bare bot og utsettelse på mc lappen.

får vell gjerne sende mail til up elns i morgen får å få helt riktig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet straff for kjøre mc uten lappen?

hørt at om man har kl.b fra før så får man bare bot og utsettelse på mc lappen.

får vell gjerne sende mail til up elns i morgen får å få helt riktig svar.

Vil tro det kommer an på situasjonen!

Kan jo bli tatt i alt fra rutinekontroll til ulykke med døden til følge :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått sansen for E91 i det siste... Er det noen spesielle problemer med den? 318 eller 320, gjerne med diesel, og helst m-tech. Hva må jeg regne med å betale for det? Er det en grei familiebil, eller blir det trangt?

Dette kommer nok ikke som noen bombe men hva med 325d? :) Disse begynner å bli rasende billige nå, får mye bil og motor for pengene her. Kanskje jeg skulle annonsert min før de blir for billige :wink:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40078996

Hadde heller gått for 320D Xdrive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det koker litt inni meg når folk spør hva straffen for å gjøre ditt og datt er.. Det å kjøre mc uten lappen er rimelig idiotisk. Bare det at straffen fra myndighetene helt tydelig veier tyngre enn mulige konsekvenser på andre måter finner jeg hårreisende.

Det er så ufattelig egoistisk.

Disclaimer: Jeg er ikke perfekt. Ikke i det hele tatt! Jeg synes bare at man skylder seg selv og andre å gå gjennom kjøreopplæring før man raser i vei på ett kjøretøy som uansett er veldig ulykkesutsatt ifølge statistikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hadde heller gått for facelift enn stor dieselmotor... Vi er forskjellige alle :)

Jeg personlig foretrekker 3 serie foran 5 serie på flere punkter!

Er superfornøyd med min e90 :)

Edit: enig med nytern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...