Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jo, man måtte registrere seg før 20. februar eller hva det var.

Ja vel, sikker på det? Jeg har alltid vært e-bruker, har ikke fått et papir i fra dem på flere år... Har sjekket selvangivelse, og levert den på nettet så lenge det har gått an å gjøre det. Er du virkelig sikker på at jeg måtte registrere meg enda en gang da?

Jeg var e-bruker fra før, er poenget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tror dere jeg egentlig kunne fått igjen for felgene mine?

Selger GS Hypertrack (BBS Le Mans replica)

19*8,5 et40

Sitter på nye achilles piggfri som kun er kjørt 200mil med.

Er et lite hakk på en felg, ellers er de helt fine

Lakket med rød plastidip, og rød/gull BBS senterkopper.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Rettet litt på det der for deg.. Du selger på ingen måte BBS Le Mans, og det er derfor nettopp "BBS Le Mans" som skal stå i parantes, ikke Hypertrack....

Fikk akkurat en som ringte meg og kjeftet ned meg for at jeg skrev slik som du gjorde.

For var det jeg gjorde først.

Så da gir jeg meg enda over og heller bruker de opp og koster de :) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sunnmøring som liker å vite hva jeg kjøper, så driver jeg med litt rekognosering hva slike action cams angår.

Jeg er i klassisk sunnmørsk stil ute etter mest mulig for minst mulig penger, men en viss kvalitet må være til stede.

Foreløbig ser jeg på GoPro Hero 3 white/silver, og AEE SD19. Det er sistnevnte jeg har spørsmål om. Jeg har sett flere videosnutter filmet med det kameraet, og jeg må si at jeg liker fargegjengivelsen veldig godt. Jeg har dog lagt merke til at sterkt lys ikke er kameraets sterkeste side, der troner GoPro en tanke høyere. En av de store fordelene med AEE sitt kamera dog, det er alt utstyret som følger med originalt. Prisene på ekstrautstyr er også veldig god. Er det verdt å skrante litt på kvaliteten for å få med ekstra "leketøy" til en bedre pris, eller er det idioti og jeg burde gå for gopro? (Man kan jo vel uansett bruke telefonen som søker og kontroll)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i klassisk sunnmørsk stil ute etter mest mulig for minst mulig penger, men en viss kvalitet må være til stede.

Jeg er ekte Oslogutt og tenker akkurat som deg, men jeg tror allikevel at vi er en sjelden rase idag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sunnmøring som liker å vite hva jeg kjøper, så driver jeg med litt rekognosering hva slike action cams angår.

Jeg er i klassisk sunnmørsk stil ute etter mest mulig for minst mulig penger, men en viss kvalitet må være til stede.

Foreløbig ser jeg på GoPro Hero 3 white/silver, og AEE SD19. Det er sistnevnte jeg har spørsmål om. Jeg har sett flere videosnutter filmet med det kameraet, og jeg må si at jeg liker fargegjengivelsen veldig godt. Jeg har dog lagt merke til at sterkt lys ikke er kameraets sterkeste side, der troner GoPro en tanke høyere. En av de store fordelene med AEE sitt kamera dog, det er alt utstyret som følger med originalt. Prisene på ekstrautstyr er også veldig god. Er det verdt å skrante litt på kvaliteten for å få med ekstra "leketøy" til en bedre pris, eller er det idioti og jeg burde gå for gopro? (Man kan jo vel uansett bruke telefonen som søker og kontroll)..

Jeg kan ikke svare hva AEE SD19 klarer, har kun brukt gopro

Så jeg vil bare si at jeg er storfornøyd med det!! Det tåler mye juling, og fargene er skarpe og fine.

Men lykke til med valget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...