Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Så har man hjulpet en venninde som hadde fått veistans i sin gamle corolla driter 92 modell eller noe i den duren :P Ingen gnist neivel.. Sjekke alt mulig rart.. Er jo så vant til kjede og ventilene stanga ikke i stemplene.. men men.. Regreim havari=rotoren i fordelern gåkke rundt.. bare å kaste på dynga :) Til tross for at innsugsventilen på 2 av stemplene sto helt åpne så stanga det ikke.. jaja konebil høres det ut som..

Sto å sperra midt på mosseveien.. tenkte jo at dette var easyfix, men det var det jo ikke, så taua i vei etterhvert :P

599686_10152711045795341_1097155904_n.jpg

Merca svikter aldri i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke verre enn å vente til i morgen, men slik jeg forstod det måtte man ekstra inn for å huke av dette. Slik ble det fremstilt av media også.

Edit: slik jeg tolker denne får du den nok i morgen, men at man har mottatt selvangivelsen på nett tidligere betyr ikke at man er e-bruker.

Fikk selvangivelsen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk selvangivelsen jeg :)

Flott. :)

Er kommet her også, og jeg antok at jeg kom til å havne ca. 50K i minus da jeg mottok penger fra Nav i forbindelse med pappapermisjon samtidig som jeg fikk lønn fra arbedsgiver (lovlig, om noen skulle lure).

Det stemte heldigvis ikke, og jeg får 12K igjen. :D Tror aldri jeg har vært så lettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk selvangivelsen jeg :)

Flott. :)

Er kommet her også, og jeg antok at jeg kom til å havne ca. 50K i minus da jeg mottok penger fra Nav i forbindelse med pappapermisjon samtidig som jeg fikk lønn fra arbedsgiver (lovlig, om noen skulle lure).

Det stemte heldigvis ikke, og jeg får 12K igjen. :D Tror aldri jeg har vært så lettet!

Hehe, Off.. 50k hadde vert meget kjipt!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk selvangivelsen jeg :)

Flott. :)

Er kommet her også, og jeg antok at jeg kom til å havne ca. 50K i minus da jeg mottok penger fra Nav i forbindelse med pappapermisjon samtidig som jeg fikk lønn fra arbedsgiver (lovlig, om noen skulle lure).

Det stemte heldigvis ikke, og jeg får 12K igjen. :D Tror aldri jeg har vært så lettet!

Jeg gjorde akkurat det samme som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir aldri klok på det skattegreiene.. Var sikker på at jeg skulle få igjen over 20K, men får kun igjen 1600,-

Fikk feriepengene før nyttår, så ble trekt masse skatt der. Var sikker på at de skulle jeg få igjen på skatten...

I fjor trudde jeg at jeg skulle bli skyldig 15K, men istedet så fikk jeg igjen 17K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka san e bruker eller ka det hete e ?

:-k

kan også oversettes til; hva menes med slik e-bruker :lol:

e-bruker er vel forsåvidt så enkelt som at alt foregår over nettet, istedet for papirform..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...