Stenbakken Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Hmm, jeg har alltid tatt Nytern på alvor når han sier han bor i gokk. Men videoen beviser klart og tydelig at han kun et par minutter hjemmefra både har en jernbaneovergang og flere bensinstasjoner. Føler meg litt lurt nå. Note to self: Bør slutte å være så godtroende. Note to self: Ringe noen skikkelig gamle folk og spørre hvordan de klarte seg uten internett og GoPRo. Skal ta Stenbakkens tur til jobb for deg, da kan du snakke gokk
Nytern Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Jeg bor 20mil unna folk i hver retning, synes ikke det er å overdrive å kalle mitt bosted GOKK
Stenbakken Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Du bor da på Tynset? Kom til Flisa du, så tar du 2 mil mot sverige
asv Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Sitter og ser opptak av idol... dommerne er noen forbanna amatører som kun tenker subjektivt og på trynefaktor.. han derre steffen sang ikke annet enn surt og fikk bare skryt, mens neste kar ut sang MYE bedre og fikk mye pes for at han sang surt... De skulle hatt skikkelig kvalifiserte dommere, ikke avdanka folk fra musikkbransjen Sendt med brevdue og røyksignaler
Nytern Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Du bor da på Tynset?Kom til Flisa du, så tar du 2 mil mot sverige Vært mye der nede, gikk skole på Fæssa for en haug år siden. Forrige gang jeg kjørte forbi ditt område møtte jeg to amerikanske pick-up'er med gunracks og en litt shady kar med ett helt tog av bilhengere bundet til hverandre bak en like shady bil
Stenbakken Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Oioi, lokalkjent Ja, er mangfold av biler her, det skal jeg ikke nekte på, selv om volvo, nå har tatt seg opp i veldig stor grad dessverre.
Kvasi Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Du bor da på Tynset?Kom til Flisa du, så tar du 2 mil mot sverige Vært mye der nede, gikk skole på Fæssa for en haug år siden. Forrige gang jeg kjørte forbi ditt område møtte jeg to amerikanske pick-up'er med gunracks og en litt shady kar med ett helt tog av bilhengere bundet til hverandre bak en like shady bil Må si jeg håpte du skulle si at hengerne var bundet i beltet hans, det hadde gitt historien en twist det..
Der Barockengel Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Jeg bor 20mil unna folk i hver retning Hvilket får meg til å huske denne: Note to self: Bør slutte å være så godtroende.
Kvasi Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Apropos å bo i gokk, utenfor her akkurat nuh. Dårlig med ville tilstander
Nytern Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Jeg liker deg akkurat som du er, engel Kvasi: Min neste historie kommer til å inneholde havre, rumpetroll og modellkitt! Stenbakken: Synes du bor på en finfin plass jeg, ikke lange veien inn til Oslobyen og massemassemasse pusterom i alle retninger!
Der Barockengel Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Jeg liker deg akkurat som du er, engel Tusen takk, forresten, virkelig hyggelig sagt av deg. Jeg må bare tilføye at jeg du.... Aaaaaaarrrrrrrgh, nå gjorde jeg det igjen!!! Må slutte å tro på alt jeg hører.
Kvasi Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Kvasi: Min neste historie kommer til å inneholde havre, rumpetroll og modellkitt! Du hadde oppmerksomheten min allerede på havre.
316 Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Jada, så... Kan det være håp for at jeg klarer å dra ut denne "lille" bulken som jeg pådro meg i natt?
Kvasi Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Jada, så... Kan det være håp for at jeg klarer å dra ut denne "lille" bulken som jeg pådro meg i natt?[ Bilde ] Kvasse kanter. Den går nok å dra ut hvis du sveiser på pinner osv, men skal det bli strøkent må det nok sparkles og lakkes.
Anbefalte innlegg