Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg har alltid tatt Nytern på alvor når han sier han bor i gokk.

Men videoen beviser klart og tydelig at han kun et par minutter hjemmefra både har en jernbaneovergang og flere bensinstasjoner. Føler meg litt lurt nå. :)

Note to self: Bør slutte å være så godtroende.

Note to self: Ringe noen skikkelig gamle folk og spørre hvordan de klarte seg uten internett og GoPRo.

Skal ta Stenbakkens tur til jobb for deg, da kan du snakke gokk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser opptak av idol... dommerne er noen forbanna amatører som kun tenker subjektivt og på trynefaktor.. han derre steffen sang ikke annet enn surt og fikk bare skryt, mens neste kar ut sang MYE bedre og fikk mye pes for at han sang surt... De skulle hatt skikkelig kvalifiserte dommere, ikke avdanka folk fra musikkbransjen

Sendt med brevdue og røyksignaler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor da på Tynset?

Kom til Flisa du, så tar du 2 mil mot sverige :o

Vært mye der nede, gikk skole på Fæssa for en haug år siden. Forrige gang jeg kjørte forbi ditt område møtte jeg to amerikanske pick-up'er med gunracks og en litt shady kar med ett helt tog av bilhengere bundet til hverandre bak en like shady bil :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor da på Tynset?

Kom til Flisa du, så tar du 2 mil mot sverige :o

Vært mye der nede, gikk skole på Fæssa for en haug år siden. Forrige gang jeg kjørte forbi ditt område møtte jeg to amerikanske pick-up'er med gunracks og en litt shady kar med ett helt tog av bilhengere bundet til hverandre bak en like shady bil :lol:

Må si jeg håpte du skulle si at hengerne var bundet i beltet hans, det hadde gitt historien en twist det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker deg akkurat som du er, engel :wink:

Kvasi: Min neste historie kommer til å inneholde havre, rumpetroll og modellkitt!

Stenbakken: Synes du bor på en finfin plass jeg, ikke lange veien inn til Oslobyen og massemassemasse pusterom i alle retninger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, så... Kan det være håp for at jeg klarer å dra ut denne "lille" bulken som jeg pådro meg i natt?

[ Bilde ]

:applause:

Kvasse kanter. Den går nok å dra ut hvis du sveiser på pinner osv, men skal det bli strøkent må det nok sparkles og lakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...