Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ehm.. Nå skal dere høre! Telefonen min gikk tom for strøm i går. Rett før den gikk tom for strøm så prata jeg i den, så den funka da. Den ble liggende noen timer da jeg glemte å plugge den i. Lada den over natta og skrudde den på nå.. Det er bare dette som kommer opp, hva er det, og hva skal jeg gjøre?

IMG_7974_zps0132561a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 coilovers, gode andbefalninger? Er svært misfornøyd med den senken forrige eier har satt på, så nå må jeg snart få meg coils!

supersport black evolution hadde jeg på 523'n.. helt greit, til en grei pris.

Men nå i morgen skal jeg montere FK Highsport II på touringen, så blir det samme på m5'n om et par uker tenker jeg.

Blir vel å teste KW V2 eller V3 etterhvert også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

365861.jpg

Check out my spark, peeps!

Den er høydejusterbar, generelt senka og har feite moteriktige oransje ski!

Har egentlig ett lite 12v batteri og ei arblampe, vurderer å pimpe den med det.. Ja, og kanskje etpar sjørøverflagg så den får stå i fred :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 sendte sub på oppkrav, kom i retur, kosta meg 500 kr totalt inkl retuporto mao fuck det omg

Det er ikke noe morsomt, nei... Kan jo sende en murstein i postoppkrav også... Så lenge du går ut av posten med pakka, og åpner den, så er du vel fucked som kjøper også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Check out my spark, peeps!

Den er høydejusterbar, generelt senka og har feite moteriktige oransje ski!

Har egentlig ett lite 12v batteri og ei arblampe, vurderer å pimpe den med det.. Ja, og kanskje etpar sjørøverflagg så den får stå i fred :D

Flott skjegg :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd? Bilder? Solgt e trettifire?

Meget fornøyd i grunn, kanonbra bruksbil.

217728_10151344038273713_2062910406_n.jpg

E trettifiren står lagret, tenkte min lillebror skal få overta den når han fyller 18 om snaue året :-)

@ Tzunami, har funnet noen FK AK-Street jeg vurderer, de var rimelig hyggelig priset i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...