Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dum ide å hente inn noe slikt å klemme over i min? http://www.mobile24.no/details.htm?id=1 ... =〈=nor

var nå touring den her men(bare noe jeg fant halvkjapt). tanken var værtfall finne noe halvmost med hel motor og drivverk. samt helste sportsinteriør og i-drive.

ser ikke for meg motorswap'n er helt umulig ved henting av hel bil, har nå helt elnett å dra over og da.

Skrevet

@kvasi: dårlig fight må jeg si...

Ja, her sto ikke innholdet til forventningene altså. Tror ikke jeg så en skvett neseblod engang..

Skrevet
Maraton med top gear sesong 19, lasta ned og ser på tvn

Kommet til siste ep der Jeremy får håndbrekket i bakruta xD

sent from my microwave using tapatalk

S19 var chill, ganske kjedelig at Top Gear har så få episoder per sesong...

Enjoy! 8)

Skrevet
[ Bilde ]

Check out my spark, peeps!

Den er høydejusterbar, generelt senka og har feite moteriktige oransje ski!

Har egentlig ett lite 12v batteri og ei arblampe, vurderer å pimpe den med det.. Ja, og kanskje etpar sjørøverflagg så den får stå i fred :D

Sparkføre! Jo, det har jeg hørt om.

Kjekk farkost, det der. You are so fired - eller blir det omvendt? :?

Men du må vel begrense deg til å ta passasjerer med korte bein? :)

Skrevet

Nei, står på vinterhjul ;) Håper de ikke har blitt urunde, litt er det vel, men går forhåpentligvis bort etter noen km. Også håpe bremsene ikke har noe særlig rust :) Og selvfølgelig at ingenting har kommet borti. Støvet bør slippe lett, ble jo detailet før vinteren, så håper swisswaxen hjelper der :)

Skrevet

I morgen blir det pilking. Skulle jeg gå gjennom og dø, så vil jeg gjerne at Jørgen Lie overtar min 2002.

Skrevet

Hadde vært kjekt med en 02, men jeg håper ikke det blir på bekostning av ditt liv :)Men nå har jeg print screen av innlegget, så jah...........

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...