Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke at de er ulike men hadde vært moro med egen E82 :)

Synes det kommer fler og fler biler i forumet her. Er jo en vakker 1'r ;)

Er bare til å opprette en det. :)

Eneste er at om man har en tråd for hvert karosseri har det litt lett for at alt dør ut i forhold til om alt er samlet.

Kunne gjerne tenkt meg en e82 selv, men selv om prisene begynner å komme seg er de fortsatt litt kostbare. Spesielt om man ønsker bensinbil. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger jo flere rundt min årsmodell på FINN.. Dog ikke så billig som du egentlig skulel få min for, men noe i nærheten er det i alle fall, dog med mere km bak seg..

Jepp, det frister ikke å betale 10 lapper mer for enn sykkel som har gått lengre.

Vurderer den hvite 2006 modellen som ligger på FINN. Ligger ute til 82 lapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på sykkel og lappen.. men jeg har ikke lyst til å drepe meg selv... har ingen grenser (mentale) når jeg kjører sykkel...kanskje jeg skal kjøpe meg chopper...

Slik som stian sin. Måtte blitt R1 på meg. :)

Sykkelen til stian er BRUTAL! Sånn kunne jeg godt tenkt meg...dog er den i en helt annen prisklasse.. :(

R1 er farlige saker... Jeg hadde R6 i mine yngre dager... Ikke smart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sykkellappen men har kjørt og hatt mye crossere i min ungdom, og kjørt en god del både R, offroadere og harley.

Kan ikke si at jeg ser noen grunn til et en 600 er mindre farlig enn en 1000. Jeg syns de blir mer lettkjørt når man slipper å jage turtall for å få akset litt..

Syns dog at offroad er glimrende begynnersykkel. De går ikke i 1000 km/t og du får trent balanse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og btw, siden man snakker om sykler. Har en kompis som har en helkarbon Ducati 996 som blir til salgs når sesongen begynner. Det er garantert det meaneste jeg noensinne har kjørt..

Jørgen, du har lyst på den ikkesant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...