Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I sta ble jeg seriøst kåt... Så en Audi Q7 V12 TDI. Herregud, for et monster. Bremsene var helt SINNSSYKT store.

[ Bilde ]

Ser så vidt noe av bremsene her:

[ Bilde ]

Når jeg var i Elverum sist så jeg en sånn, men mener den hadde hb skilter. Det var i allefal en v12 tdi det også, var en bra lyd i de. Lurer litt på om det bor noen i Elverum som har skikkelig Audi dilla og litt pæng, sett mye kule Audier der. Lå vel en s8 av nest nyeste typen ute her rett før påske også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sta ble jeg seriøst kåt... Så en Audi Q7 V12 TDI. Herregud, for et monster. Bremsene var helt SINNSSYKT store.

[ Bilde ]

Ser så vidt noe av bremsene her:

[ Bilde ]

Når jeg var i Elverum sist så jeg en sånn, men mener den hadde hb skilter. Det var i allefal en v12 tdi det også, var en bra lyd i de. Lurer litt på om det bor noen i Elverum som har skikkelig Audi dilla og litt pæng, sett mye kule Audier der. Lå vel en s8 av nest nyeste typen ute her rett før påske også. :D

Det kan hende. Har sett en RS5 her flere ganger i det siste. Den er det lyd i! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i kontakt med 1926woodflooring ;) Fattern kjøpte derifra, men ser ikke ut til at det blir så veldig mye billigere, skal få tilbud på den aktuelle parketten nå

Bauhaus, billig parkett! Malinga derfra også, kjøp den billigste på grå plastspann, fungerer perfekt hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off 3000kr i baksmell svir.

6000 i baksmell her :roll:

På den andre siden er det morsomt å se folk som tror de "får" penger av staten om de får noe igjen på skatten. Skulle tro de hadde vunnet i lotto eller noe slikt. Få som tenker over at dette er deres penger og at vi som ofte får baksmell har tatt ut nettopp den gevinsten i form av lønn fordelt på hele året 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off 3000kr i baksmell svir.

6000 i baksmell her :roll:

På den andre siden er det morsomt å se folk som tror de "får" penger av staten om de får noe igjen på skatten. Skulle tro de hadde vunnet i lotto eller noe slikt. Få som tenker over at dette er deres penger og at vi som ofte får baksmell har tatt ut nettopp den gevinsten i form av lønn fordelt på hele året 8)

Sant nok:) men å håpe på 3000 å få 13000 var fortsatt ikke feil :P

Heeeelt hypotetisk selvsagt, 316 :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare kjekkere å ha penger til gode. Skatten i kroner og øre blir den samme uansett( faktisk bedre butikk å betale restskatt)

Ja, det ekke kødd det. Men det føles nok ikke sånn hvis man får en baksmell på tusener av kroner, hehe..

Jeg fikk 7000 i restskatt i år, er kjipe penger, men det poengterte viktigheten av å ha "nødkonto"..

Jepp, det er viktig å ha en buffer å ta av. Ikke bare mtp. baksmell på skatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off 3000kr i baksmell svir.

6000 i baksmell her :roll:

På den andre siden er det morsomt å se folk som tror de "får" penger av staten om de får noe igjen på skatten. Skulle tro de hadde vunnet i lotto eller noe slikt. Få som tenker over at dette er deres penger og at vi som ofte får baksmell har tatt ut nettopp den gevinsten i form av lønn fordelt på hele året 8)

Ikke sant. Fant ut jeg har betalt 2400 kr i mnd for mye i skatt i fjor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sta ble jeg seriøst kåt... Så en Audi Q7 V12 TDI. Herregud, for et monster. Bremsene var helt SINNSSYKT store.

[ Bilde ]

Ser så vidt noe av bremsene her:

[ Bilde ]

De der er bare helt utrolig rå biler 8) Har 500 hester og 1000 nm :shock: Går en slik V12 TDI her i byen også, med noe mindre pen ABT styling på. Var verdens raskeste diesel SUV i perioden 2008 da den kom og til 2012 sa den ble slått av BMW X5 M50d som gjør 0-100 på 5,3 sekunder mot V12 sine 5,5. Men Q7en er fortsatt imponerende og har ett voksen dieselforbruk på 1,3 liter per mil på blandet kjøring, til en forandring så har den raskere X5 M50d ett blandet forbruk på 0,75 liter per mil :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...