Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Lov å ha med seg nettbrett i nordsjøen så lenge det ikke har simkort sant?

Det er lov så lenge nettbrettet ikke har mulighet for simkort. F.eks. vanlig iPad er lov, men ikke iPad 3G, selv om du tar ut simkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å ha med seg nettbrett i nordsjøen så lenge det ikke har simkort sant?

Det er lov så lenge nettbrettet ikke har mulighet for simkort. F.eks. vanlig iPad er lov, men ikke iPad 3G, selv om du tar ut simkortet.

Har gått på den blemma ja. Lurer på en slik en, siden jeg ikke gidder bruke mye penger på nytt brett når jeg har ipad:

http://m.netonnet.no/art/data/nettbrett ... roductfeed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg iPad idag. Wooho. Uvant til det her, men litt moro å ha noe nytt å sette seg inn i på kvelden. Alltid gøy å fikle med nye teknologiske innretninger :D

Da bør du kjøpe Tapatalk om du sitter mye på bimmers menst du er på Ipaden :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg iPad idag. Wooho. Uvant til det her, men litt moro å ha noe nytt å sette seg inn i på kvelden. Alltid gøy å fikle med nye teknologiske innretninger :D

Da bør du kjøpe Tapatalk om du sitter mye på bimmers menst du er på Ipaden :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Njaa, kan vel gi det et forsøk til etterhvert. Hatt det før, og likte det ikke såååå. Får ta det når jeg blir lei av å klikke meg inn og ut av Chrome :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg iPad idag. Wooho. Uvant til det her, men litt moro å ha noe nytt å sette seg inn i på kvelden. Alltid gøy å fikle med nye teknologiske innretninger :D

Pass på, iPad er avhengighets skapende :wink:

Skal vel klare å holde meg i tøylene , men det spørs bare om hvor lenge. Jeg skal ikke ha iPhone, det vet jeg. Derfor greit med en pad som man kan ha i fanget mens man ser på tv sov. Kjekt som bare det. Og det er så mange fler barne-Apps i app store enn i Google play. Bra det når guttungen skal lære litt. :) Er vel bare å starte å laste ned BMW Apps nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...