Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært og trent for første gang siden i høst, deilig å være i gang igjen selv om man blir passe støl :wink: Er så lett å la det skli ut når det gjelder trening :roll:

Var du som drev med magedans i stad ja, syns jeg så deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser kabelkaos, kjip innvendig, hvor er skinn? El-vinduer etc?

I en bil som dette er det matching numbers og originalstand som driver prisen, ikke ekstrautstyr. :)

Må si meg enig med "E24Bimmer628Csi" Kabelrotet man ser i motorrommet får meg til å grøsse, tenk hvor mye ræl som kan skjules rundt om da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og trent for første gang siden i høst, deilig å være i gang igjen selv om man blir passe støl :wink: Er så lett å la det skli ut når det gjelder trening :roll:

Var du som drev med magedans i stad ja, syns jeg så deg. :)

Hehehe :lol: Nei det går nok mer i styrke og kondisjon her i gården :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at finansieringsselskapene krever kopi av midlertidig vognkort, før de utbetaler?

Syntes det var litt rart. Da må jeg jo hente bilen uten å betale, vente på omreg, og så gå inn på BT og betale den der for å få det midlertidige vognkortet. Så sende kopi av denne til banken, deretter utbetaler de lånet til selger.

Da kan det jo ta en uke fra bilen er solgt, til penger er mottatt.

Og bilen skal hentes på en lørdag, så da er jo trafikkstasjonen stengt, så kan ikke gå inn med selger når vi står der med bilen. Hehe.

Jeg solgte nettopp min bil til en med lånefinansiering.

Etter at kjøper hadde hentet bilen sendte jeg følgende til finansieringsselskapet (kjøper hadde med brev fra de til meg med hva som skulle sendes til dem for at jeg skulle få pengene raskest mulig).

Signert kredittavtale

Signert salgspant

Kopi av signert kjøpekontrakt

Kopi av salgsmelding, altså vognkort del 2

Kopi av mitt (selgers) bankkort

Kopi av kjøpers ID (bankkort eller førerkort)

Bilen ble hentet på en lørdag og jeg fikk sendt dette samme dag, og hadde pengene på konto på tirsdagen.

Men det står ikke noe om at de vil ha kopi av selgers ID i mitt ark med prosedyre. Men fikk med et skjema der jeg måtte legge mitt ID og scanne det inn i en rute, deretter måtte ID papiret tas med for bekreftelse hos bank, politi, post o.l.

Så vet ikke helt om jeg bare skal gi banken min kontonummer til selger og håpe at det er godt nok. Var ihvertfall dårlig informert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

564541_10152743453150054_134149627_n.jpg

Vet ikke om jeg skal le eller grine :lol::? Trodde det bare ble med en knust lokariskjerm og et lite hakk i framfangeren jeg. Presterte å deise inni en kant i går på grunn av det snøværet. Hadde piggdekk, men bilen ville krasje fordiom.

Må jo ha vært brista og så datt av mens jeg har kjørt på et eller annet tidspunkt. Merket jo ubalanse i dekkene, men trodde bare felgen hadde fått litt kast :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Vet ikke om jeg skal le eller grine :lol::? Trodde det bare ble med en knust lokariskjerm og et lite hakk i framfangeren jeg. Presterte å deise inni en kant i går på grunn av det snøværet. Hadde piggdekk, men bilen ville krasje fordiom.

Må jo ha vært brista og så datt av mens jeg har kjørt på et eller annet tidspunkt. Merket jo ubalanse i dekkene, men trodde bare felgen hadde fått litt kast :lol:

Haha, ja litt kast :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Vet ikke om jeg skal le eller grine :lol::? Trodde det bare ble med en knust lokariskjerm og et lite hakk i framfangeren jeg. Presterte å deise inni en kant i går på grunn av det snøværet. Hadde piggdekk, men bilen ville krasje fordiom.

Må jo ha vært brista og så datt av mens jeg har kjørt på et eller annet tidspunkt. Merket jo ubalanse i dekkene, men trodde bare felgen hadde fått litt kast :lol:

Samme trodde jeg også da jeg kjørte inni en kant på grunn av en buss for flere år tilbake, nokså fersk lapp og lite erfaring var grunnen til det. Jeg kjørte videre og tenkte at den ene av de nykjøpte felgene mine fikk seg noen skrammer, ingen kast og luft var det også.. Kommer hjem i oppkjørselen og fikk se dette

r5mrodou4tfnyyo6z11f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...