Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ler av de som sier at mb er så mye mer slitesterke enn bmw.

En jeg deler verksted med har en mercedes 230 w124.

Den ene dagen vi holdt på å skru, så kom han inn og sa at mercedes var for di som ville ha vedlikeholdsfrie biler.

Dagen etterpå så røyk toppakningen, og nå holder han på å montere i ny motor :P

Hvor ofte ryker ikke toppakningene på bimmere da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant de bare bilen, eller de som tok den også?

Bra den ikke var totalskadet da!

Nei. De har tatt DNA også videre. Skjønner liksom ikke helt logikken med å klippe av en vannslange, stjele et luftfilter og en girkule jeg da! :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant de bare bilen, eller de som tok den også?

Bra den ikke var totalskadet da!

Nei. De har tatt DNA også videre. Skjønner liksom ikke helt logikken med å klippe av en vannslange, stjele et luftfilter og en girkule jeg da! :|

Kanskje det er vannslange, girkule og luftfilterkrise i albania, og folk betaler dyre dommmer for å få tak i nevnte ting? :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ifølge Schmiedmann.

Hm, skeptisk. Har sett litt på f10/f11 ETK, og finner bare nivåregulering på f11.

Uansett er det bare å ta en titt på understellet bak, har du vanlig spiralfjær, har du ikke nivåreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekturlesing er kjekt når det er snakk om publisering på nett...

Hentet fra Dittoslo.no

http://dittoslo.no/nordstrands-blad/nyh ... -1.7839291

Uheldig bilist

UTSIKTEN: En bilist var både uheldig og heldig søndag morgen ved Utsikten langs Kongsveien. Fører hadde parkert sin bil med campingvogn på parkeringsplassen. Det som har blitt fortalte til politiet , er at hadde vedkommende heldigvis hadde kommet seg ut da bilen med hengeren begynt å rulle og forsvant utfor den bratte skråningen. Først 60 meter nedenfor stoppet ferden i et tre. Viking fikk en stor jobb med å få bil og henger opp til Kongsveien igjen. Politiet arbeider med saken, og mistenker at sjåføren hadde glemt å setet bilen i gir og dra til håndbrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...