Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du har nok litt feil der. På fatterns F10 måler bilen eksakt trykk i dekkene og hvilket temperatur det er i dekkene. Og sensuren sitter i felgen. Så vidt jeg vet var han den første med dette i landet :)

Ok, da beklager jeg. :)

Dette høres riktignok noe mer avansert ut enn "vanlig" TPM, så da er det nok flere varianter tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom i klammeri med en gammal idiot i går. GPS'n førte meg i enden av en vei, og til venstre for meg hadde jeg en sykkelsti (var ikke skiltet som sykkelsti) så jeg hadde tenkt å kjøre 20 meter på den for å komme til veien jeg egentlig skulle på. Rakk ikke å kjøre mer enn 2-3 meter på veien før det skjedde noe. Ut i veien spratt en gammal idiot med en spade og smalt den i asfalten foran bilen mens han kavet med armene i vildens sky. Jeg rullet ned vinduet for å høre hva han ville, da kom han helt inntil ruta mens han skrek: "KJØRER DU HER ANMELDER JEG DEG!" Jeg var rolig og behersket og sa at jeg hadde fulgt GPS'n, men at jeg nå skulle snu og finne en annen veg. Han fortsatte å skrike, selv om jeg fortalte han at jeg IKKE skulle kjøre der. Endte opp med å skrike tilbake at det ikke var nødvendig å oppføre seg som en forbanna tulling for å formidle poenget sitt!

Ble jævla provosert! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes koselig ut igrunn :P Noen tror de lever i ville texas og må ta loven i egne hender!

En kamerat har bygd s54 i en e36 320i, men han sliter med motorledningsnettet, noen som har ledningsdiagram både til m50b20 og s54?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det jo hende at denne gamlingen har opplevd dette daglig i 20år og at begeret rett og slett rant over tilslutt da :lol:

Vi har en gangvei nedenfor parkeringa her som blir brukt som bilvei av gud og hvermann. Dette er jo greit nok, men hverken de eller folk som kommer kjørende fra parkeringa ser hverandre før det er for sent. Bare flaks at det har gått bra hittil egentlig. Bom har kommet opp og, men tror du ikke at folk binder den fast så den står oppe hele tida.. Evt støtter den opp med kvister og alskens remedier!

Pleier å gi folk 2247lumen i trynet når jeg tilfeldigvis ser det på kveldstid, blir det værre får jeg hive blålys på Ladaen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom i klammeri med en gammal idiot i går. GPS'n førte meg i enden av en vei, og til venstre for meg hadde jeg en sykkelsti (var ikke skiltet som sykkelsti) så jeg hadde tenkt å kjøre 20 meter på den for å komme til veien jeg egentlig skulle på. Rakk ikke å kjøre mer enn 2-3 meter på veien før det skjedde noe. Ut i veien spratt en gammal idiot med en spade og smalt den i asfalten foran bilen mens han kavet med armene i vildens sky. Jeg rullet ned vinduet for å høre hva han ville, da kom han helt inntil ruta mens han skrek: "KJØRER DU HER ANMELDER JEG DEG!" Jeg var rolig og behersket og sa at jeg hadde fulgt GPS'n, men at jeg nå skulle snu og finne en annen veg. Han fortsatte å skrike, selv om jeg fortalte han at jeg IKKE skulle kjøre der. Endte opp med å skrike tilbake at det ikke var nødvendig å oppføre seg som en forbanna tulling for å formidle poenget sitt!

Ble jævla provosert! :roll:

Sånne folk MÅ settes på plass, de må ikke tro at de kan gå rundt å oppføre seg slik. Fikk selv en illsint gubbe på nakken da jeg hadde kjørt feil og skulle snu ved en hytteparkering, jeg var selv irritert for å ha kjørt feil så han "fløy på meg" på værst tenkelig tidspunkt :evil: Det var om jeg var helt idiot som var å rota på hans private vei, han ville ikke ha allverdens trafikk inn på eiendommen sin brølte han inn vinduet til meg. Jeg klikka uniddelbart og fant meg selv halvveis stående ute av døra da jeg var ferdig med "motsvaret" mitt, tror ikke han så den komme for han ble ganske spak selv om han avsluttet med at han hadde reg nummeret mitt og skulle ringe Politiet :roll: Var ingen forståelse for at jeg hadde kjørt feil og at slikt kan skje nå man prøver å finne frem i ett område man aldri har vært i..

Dust... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...