Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikkeno å gjøre...så jeg later som jeg gjør masse i fare for å få nye oppgaver fra sjefen her.... :lol:

si at du må ut og hjelpe en av budbilene, eller å rekognosere, og så kjøper du to kebabs på folkets og kommer hit ;)

var ikke du selger Sofa?

Klargjører :)

Målet er å bli selger!

Da skjønner jeg ;) synes det var mye jobb for en bilselger å være :P

jobber meg oppover mot bilselger selv ;)

Må man jobbe seg oppover for å bli det a ? Kompis av meg begynte som selger på bavaria Lillestrøm i fjor uten å ha noen spesifikk bakgrunn eller å ha jobbet der før.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om andre sider enn parts & retards som tar benytter klarna som betaling? Skulle sårt hatt bremseskiver og klosser til bilen min, men alle sider krever jo betaling på stående fot... litt skranglete i kassen en uke eller sånn framover :(

Schmiedmann :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Kommer aldri til å bestille noe som helst der i fra. De bruker jo 3 måneder på å sende ting fra "fjernlageret" sitt. Omtrent ikke lagerstatus på et oljefilter en gang :roll:

Men takk for tips.

Jojo, oppkrav går jo, men skulle helst hatt delene denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om andre sider enn parts & retards som tar benytter klarna som betaling? Skulle sårt hatt bremseskiver og klosser til bilen min, men alle sider krever jo betaling på stående fot... litt skranglete i kassen en uke eller sånn framover :(

Schmiedmann :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Kommer aldri til å bestille noe som helst der i fra. De bruker jo 3 måneder på å sende ting fra "fjernlageret" sitt. Omtrent ikke lagerstatus på et oljefilter en gang :roll:

Men takk for tips.

Jojo, oppkrav går jo, men skulle helst hatt delene denne uka.

Hehe ja sant det,er ikke mye di har på lager her i Norge..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk 6 klips i februar fra schmiedmann, som eg hadde bestillt juli 2012.

Bestillte samme klipsa fra koed, fekk dei under ei veke etterpå.

Du er ikke den eneste som har brent deg på å bestille noe fra Schmiedmann, man skal være tålmodigheten selv for å handle der i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å bestille noe som helst der i fra. De bruker jo 3 måneder på å sende ting fra "fjernlageret" sitt. Omtrent ikke lagerstatus på et oljefilter en gang :roll:

Men takk for tips.

Jojo, oppkrav går jo, men skulle helst hatt delene denne uka.

Fekk 6 klips i februar fra schmiedmann, som eg hadde bestillt juli 2012.

Bestillte samme klipsa fra koed, fekk dei under ei veke etterpå.

Du er ikke den eneste som har brent deg på å bestille noe fra Schmiedmann, man skal være tålmodigheten selv for å handle der i lengden...

Alt jeg har bestillt fra Schmiedmann har kommet på ei uke, alt fra carbonspoiler til skiver og klosser. Dette har vært deler som ikke var på lager i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du i så tilfelle være en av de første som opplever det. Flaks kan vel det kalles :) De samme historiene går igjen og igjen om at de ikke klarer å levere varer på måneder. Utrolig at de i det hele tatt klarer å holde hjulene i gang når det finnes langt kjappere firmaer som koed, GS osv. Orker ikke å ta risikoen med å bestille noe der i fra. Ikke er de spesielt rimelige eller har noe større utvalg enn koed eller GS, så hvorfor velge scheidemann?

Useriøst å gi beskjed til kunder at om at varen kommer om en uke, så bli kontaktet på ny med 2 uker til, så ikke høre noe på ukesvis, så etter 4 måneder med mail fram og tilbake dukker pakken opp. Jeg har bestilt deler fra taiwan med økonomi-shipping og enda fått de etter maks 2 uker. Så hva tar så lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp på fortauet en gang med mopeden fordi jeg så på rompa til ei jente som gikk forbi. Men det var en veldig fin rumpe så var nesten verdt det.

Sent from a galaxy far far away

Mener å ha lest en plass at bortimot 25% av alle små ulykker (kjøre borti rumpa på bilen foran etc.) som skjer i byer hvor menn har skylden, er fordi vi ser oss etter ei jenter.

Synes det høres voldsomt mye ut. Men kan nesten tro på det, har hatt noen nesterulykker pga. ei digg jente som går forbi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...