Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha Nyter'n :D Eldar is king!

Jeg kunne ikke vært mer enig! Makan til hyggelig kar :D

Fikk gratisbilletter til showet hans og! Thank you, Lada! :lol:

Hehehe... til og med jeg har hatt en hyggelig snakk med Eldar Vågan, men det var for snart 30 år siden da vi sparket dekk foran Texburger på Maritim ved Skøyen i Oslo. Han i en Saab 900 Turbo og jeg i en Porsche 911 Carrera Coupé. Jeg elsker dialekten og stilen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte bak en E65 745d i dag, kjørte etterham ut på motorveien og tenkt "det hadde vært rått og han ga flatt nå" og jeg rekker akkurat å tenke ferdig før han smeller fjøla i bånn. Fy søren å den store tunge bilen går, klarte akkurat å henge på selv men hadde ikke hatt sjans til å dra ifra med min bil. Sportslig som han var så blinket han to ganger med nødblinken når vi slakket av til fartsgrensen, jeg svarte selvsagt med to blink med fjernlysene :) Artig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker denne i kort hår:

0qtkf4v81hfulwonlkjr.jpg

Lett å få i håret, lett å vaske av henda, og lett å få ut av håret.

Finfin!

Kjenner gleden med ipad nå som jeg ligger i senga, med guttungen ved siden av i sin seng. Bare å vente til han sovner nå, så kan jeg endelig få en kveld med TVen og MAX.

Når kjerringa må til Oslo med lillesøstra på 14, så får vi klare oss selv. Godt middagen er simpel, med en stor Red Bull, etterfulgt av popcorn og sjokoladepudding :D Gøtt med litt alenetid og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxxis er vel langt fra det værste, de værste jeg har hatt het A-one.. Jada, A-one... Og Aurora vinterdekk, det er det latterligste jeg har kjørt på i hele mitt liv. Kunne kjørt på sommerhjul og kommet meg fram lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig er det jeg bryr meg mest om er om dekket er smalt eller bredt i forhold til hva dimmensjonen sier :P virker som det varierer mye.

er kjipt om dekket er brett og jeg ikke får plass i hjulbuen... men går sikkert fint. må ha passelig med strekk :P

skal ha 235/35R19 på 9.5" felg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker denne i kort hår:

[ Bilde ]

Lett å få i håret, lett å vaske av henda, og lett å få ut av håret.

Finfin!

Kjenner gleden med ipad nå som jeg ligger i senga, med guttungen ved siden av i sin seng. Bare å vente til han sovner nå, så kan jeg endelig få en kveld med TVen og MAX.

Når kjerringa må til Oslo med lillesøstra på 14, så får vi klare oss selv. Godt middagen er simpel, med en stor Red Bull, etterfulgt av popcorn og sjokoladepudding :D Gøtt med litt alenetid og.

Popcorn i sjokoladepuddingen? Ja det virker flott ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker denne i kort hår:

[ Bilde ]

Lett å få i håret, lett å vaske av henda, og lett å få ut av håret.

Finfin!

Kjenner gleden med ipad nå som jeg ligger i senga, med guttungen ved siden av i sin seng. Bare å vente til han sovner nå, så kan jeg endelig få en kveld med TVen og MAX.

Når kjerringa må til Oslo med lillesøstra på 14, så får vi klare oss selv. Godt middagen er simpel, med en stor Red Bull, etterfulgt av popcorn og sjokoladepudding :D Gøtt med litt alenetid og.

Popcorn i sjokoladepuddingen? Ja det virker flott ;)

Haha, njææ. Tror ikke det nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... til og med jeg har hatt en hyggelig snakk med Eldar Vågan, men det var for snart 30 år siden da vi sparket dekk foran Texburger på Maritim ved Skøyen i Oslo. Han i en Saab 900 Turbo og jeg i en Porsche 911 Carrera Coupé. Jeg elsker dialekten og stilen... :)

Nå er det sikkert mange som tenker at Saab 900 Turbo ikke har en sjanse mot en Porsche 911 Carrera Coupé, men slik var det ikke i 1986 på alminnelige norske veier. Saab´en hadde 175 HK ved 5300 rpm og et dreiemoment på hele 273 Nm ved 3000 rpm... fordelt på knapt 1300 Kg.

Porschen hadde 231 HK ved 5900 rpm og 284 Nm ved 4800 rpm fordelt på knapt 1300 Kg. Som man forstår var Saab blandt de helt store premium bilmerkene på 80-tallet. Porschen hadde en signifikant høyere topphastighet og klarte 0-100 Km/t rundt et sekund hurtigere enn Saab´en, men i mellomakselerasjonene hadde 911´en ikke en sjanse mot en erfaren 900 Turbo sjåfør. Vågan var og er en skikkelig Saab entusiast... ikke uten grunn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...