Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle dager i året å legge en konfirmasjon på så er faktisk i morgen den eneste dagen i år jeg skal i en slik...

Skulle GJERNE vært på Øvrevoll i morgen!

Skrevet

Haha, snakka med en kompis istad om at jeg måtte få godkjent senkesettet snart..

..og vips så blei jeg stoppa på vei hjem..

Politiet snudde 180grader i rundkjøringa og la seg på hjul etter, en annen kompis kjørte bak meg, så de satt på blålysa og kjørte forbi oss, for så å skru de av litt, og på igjen etterpå. Prøvde å stoppe oss begge tror jeg men han (kompisen) var lur nok til å ta av før de skrudde på lysene, men ikke meg nei.. De stoppa midt i veien med midtrabatt på den ene siden og fortau på den andre siden så jeg ikke kunne stikke av? xD haha!

Vegvesenet neste, så skal alt være i orden til neste gang jeg blir stoppa :roll:

Han var bmw fanatiker, men likte ikke senkinga på den gitt.

Han: "Du har et utsagn som jeg liker å bruke, du har å ronke...og så har du å dra av seg pikken..dette er å dra av seg pikken."

For de av dere som blei kasta vekk fra elefanten for et par år siden hvor en politimann ba alle samle seg rundt han, så var dette han :P (-Erik-, Sofakingfresh?)

Skrevet

Erik89, huff ikke gøy :| Men snudde de virkelig 360 grader rundt?

‎"Vil ikke kalle deg direkte stygg, men utseende messig nedprioritert fra naturens side vil ikke være å ta i !"

:applause:

Skrevet

Hahaha, 360 grader ja :roll:

Sånn som de la seg oppi ræva vår så skulle man tro de skulle krysse ekvator først :P

wicky: Joda, bare bruk fantasien din ;)

Skrevet

..men det var nok til at han ville avskilte meg. Var uforsvarlig mente han, selv om jeg har senket den så å si etter boka..

Da turer jeg til Holmenkollen med en kompis, R6 og F800R på tur :D

Skrevet
":14a76tzx]Av alle dager i året å legge en konfirmasjon på så er faktisk i morgen den eneste dagen i år jeg skal i en slik...

Skulle GJERNE vært på Øvrevoll i morgen!

Litt sent nå, men hva er egentlig en sportsvogn? Noen sier den bare skal ha to dører så er det greit....

Skrevet

I dag har jeg da tydligvis vunnet på 2 lotterier, 4.5 mill euro, skal vel holde en kveld det :)

Men det er jo rart de ikke har firmamail hos lotterifirma?

De bruker jo netscape og yahoo, virker ikke akkurat seriøst og ekte det vel?

Amatører ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...